RSS Feed

Bila aku senyum,korang mesti senyum sekali....

15

Sunday, September 26, 2010 by Ara Drew


Hari ini aku rasa nak senyum jer..
Bukan pasal dapat durian runtuh dari suamiku N,
bukan jugak dari teman kuningku,
bukan jugak sebab-sebab lain..
aku nak senyum jer memanjang hari ni..
korang nak cakap aku mereng? sape berani cakap..kite face 2 face..hehe

SENYUM! tak perlu kata apa-apa,
korang hanya perlu senyum..tak payah nak balas dengan wang ringgit..
tengok,kan cantik nampak lesung batu tu..hehe
hehehe..kalau tak ada,tak apa..tetap manis senyum korang..
macam lagu Elite.."oh manisnya..manisnya senyumanmu.."

Satu senyuman jer aku takut..
aku paling pantang kalau tengok citer hantu kalau hantu tu senyum..
memang aku takut...grrrrrr~~~~~~~ 

"Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan"

cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit.....
 

p/s: aku senyum bukan pasal kena no ekor k..Haram tu... 


15 comments »

Cik Bucken said...

aku dgn beraninye kate ko mereng..hahhah...ni mst ko tgh cloud 9,tu psllah ko senyumm2 sipot=P

F.I.C.K.R.Y said...

Senyum itu sedekah yang paling senang...

DaRa MaNiskU said...

bucken: hahaha ko memang jeles tgk aku senyum kn??? haha

DaRa MaNiskU said...

abg fickry: ar'r..betul tu..cewah...b'abg lh plak..haha bucken..

shark said...

senyum tu boleh wat org jadi muda
so ramai2 ler snyum
walaupn berbau masam:p

DaRa MaNiskU said...

jerung:: hehehe sambil senyum lps mandi..

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe, xper SENYUM ITU SATU SEDEKAH..... kau tersenyum, ku tersenyum, pastu akak dh lupa dh sambungan dia...hahaha

DaRa MaNiskU said...

akak melati: kau tersenyum,ku tersenyum kemesraan menguntum....hehehe

Gayahspears said...

Gayah senyum nih akak Dara :) hihi

nkara said...

senyum pon senaman jugak kan? senam muka... (:

DaRa MaNiskU said...

gayah: akak???hahahaha,sape lg tua? sempat gak tnye.. smbil senyum2 XD

DaRa MaNiskU said...

nkara: ar'r..salah satu awet muda..

sumpit said...

aku tak senyum pun.... hahahaaha gelak jer


JEMPUT MELAWAT
LATIHAN MENYUMPIT

DaRa MaNiskU said...

sumpit: meh cni aku sumpit ko balik xsenyum...hahahaha XD

ayangfadzalina said...

senyum seindah suria yang membawa cahaya....senyumlah dari hati duniamu berseri....cik dara bla nk bg kmk that pic????