RSS Feed

Pergi JomHeboh bukan JomBuatLain!

6

Saturday, September 25, 2010 by Ara Drew

Hari ini dan esok..
giliran negeri Sarawak pulak Jomheboh TV3,
Memang orang Sarawak menanti-nantikan acara seperti ini setiap tahun..kali ini ia dibuat di Perkarangan Stadium Sarawak,Petra Jaya Kuching..


 
Cakap pasal Jomheboh a.k.a Jomkamboh,
aku memang tak pernah pergi..
huhu...bukan tak pergi tapi memang tak dapat pergi..
kalau aku tanya abah,dia jawap ape...
"uish! pergi pun siya gerenti sik dapat tempat parking"

Itu jer point abah nak elak pergi sana...
korang kire lah berapa lama dah Jomheboh ni,
sebanyak tu lah jawapan abah..haha

Satu jer nak ingat time Jomheboh ni,
biar jomheboh jer jangan nak jom lain pulak..
Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang....


Kalau kamu berdua
Aku yang ketiga
Aku penambah perasa

Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa


{kredit lirik Bila Berpacaran-Suhaimi Mior Hassan/Ana Raffali/Altimet} 

 

Yang paling diingatkan untuk konsert malam tu...
siang pun jangan ambil remeh..
beringat-ingat sesama teman..

p/s: andai aku pandai menyanyi,akan aku buat konsert sendiri..lalalala 
 


6 comments »

hazman aka species1980 said...

Jom heboh nie boleh bantu bisnes peniaga kecil ....

kisahsensasi said...

lirik lagu yang besh dan ada mesej.... ;-p

Cik Bucken said...

ko nihh..dah tau abah ko xnak pegi.,ko pegila ngn org len..ngn aku keh..haha

DaRa MaNiskU said...

hazman: memang bantu pon..rezeki mereka..

kisahsensasi lagi hot: hehehe...

bucken: kobukan xtau..abah aku sah2 ade misai tebal mcm bapak ko..takut aku..haha

ASaDa RyutaRo said...

bukan tahun ya tek ada jwak ka? nang setiap tahun ada ka benda tok??

siyes! x best.. ingatkan tek dpt mengurangkan tekanan. sekali makin tensen bila stuck d dalam ya..

DaRa MaNiskU said...

asada: taun gya ada juak..kmk nang xsuka pg tmpt rami..mudah nk berebut nk balit..huhu