RSS Feed

Apasal ko bertaruh pasal aku?

0

Friday, August 27, 2010 by Ara Drew

salam,
sedar tak sedar,pejam celik pejam celik,
dh 15hari kiter pose kn..
dlm bulan pose ni lh baru aku sempat tengok Epilog Syurga Cinta tiap2 ptg..tu pun stp wktu bbuka kami semua bbuka depan tv..hahaha
meja kt dapur kecik daaa...bese lh tggl kt umah kuarters kerajaan mase ni..{sabar,xlamer lg nk pindah umah baru..yuhuuuu!!!}
Kelmarin episode citer tu,cikgu siti shuhadah baru dpt tahu Irham kwn dgn dia sbb dia beating {bertaruh,tuwi[dlm bhse swk]} dgn 2 org kwn2 dia..
Jika Irham dpt klua dgn cikgu ct,dan jd kapel..dia mng pertaruhan tu.. 


Bila aku ingat episode tu balik,aku teringat kt aku pernah djadikan pertaruhan seperti itu.. aku pernah dmain2kan oleh sekumpulan budak lelaki..diorang bertaruh dgn sorang geng diorang ni..klau dia dpt kacau aku,menang lh kot..aku xtau plak ape yg diorang pertaruhkan.. budak yg kacau aku tu,muke punyalah baik,pelajar cth,kesayangan cikgu..tp bila aku tau rancangan diorang tu,trus aku tukar persepsi kt budak tu..kawan baik aku{lelaki} yg kasi tau hal sebenar.. baik nasib aku xlayan sgt.. budak lagi budak tu..ade hati jugak nk main2kn aku..ishh222 syirik kecil riak ni..hehehe

  
{ihsan dari cik abg google}

Bulan2 pose ni,ade jugak org islam yg tak sedar2 diri berjudi dbulan yang mulia ni.. Tengok berita tiap2 mlm sambil geleng2 kapla tgk diorang ni..
Bila time kena cekup,macam lipas kudung lajunya tp pihak berkuasa laju lg umpama flash dan sonix..hehehe
Walaupun satu keping no tu seringgit,bunyi mcm xbyk tapi klau dh hari2 beli dan sehari melambak2 plak no dbeli,kn jadi byk ringgit dia klua..
Bila dah ketagih,susah nk buang..NAFSU lh tu..

p/s: MOOD MARAH BILA ORANG SUSAH ADA HATI NAK BJUDI JUGAK..RM1 KLAU BUAT TABUNG HARI2 BOLEH PENUH JUGAK..