RSS Feed

Orang kuning ni nak buat suprise ek?

8

Tuesday, September 21, 2010 by Ara Drew

I Follow....
bak kata S.Y dan K.E dalam Sinar pagi...
trademark sape?
sape lagi kalau bukan orang kuning kita yang femes amos..hehehe

Baru-baru ni buat promo yang buat kita tertanya-tanya,
apa maksud disebalik promo mereka tu?



Korang dapat teka?
aku bagi sampul angpau...ok..hehehehe 


8 comments »

~~Ciklinn~~ said...

ermmmm akak mmg lemah sikit benda2 camni.. apa yerk? yg pasti akan diwar2kan pada 24hb nie.. hehehe

DaRa MaNiskU said...

ciklinn: hehehe akak pk jer,ape yg ade kaitan dgn epal tu?

kambing tu diorang ltk,mmg xtcapai akalku tu..haha

Cik Bucken said...

emmm emmm diorang nak jamu epal sempena aqiqah kan kamben itu pade doplohpat aribulan nanti ke??hahhaha

DaRa MaNiskU said...

ahahaha..memang betol sangkaan ko bucken...

erk??? kamben pon ade aqiqah ek????

Mariella Liyana said...

Depa nak jual Apple IPhone pada harga seekor kambing...tul ke?

Kekekeke...

Jom Belajar Asas Makeup

amira said...

mira teka hape ntah ta ingt...

DaRa MaNiskU said...

mariella: hahaha..sekor kambing brape ek??

DaRa MaNiskU said...

mira: mira teka hape?????
kehkehkeheh