RSS Feed

Selamat Hari Lahir Sayangku

8

Thursday, January 27, 2011 by Ara Drew

Holla amigos.. 
Detik korang baca nukilan ni, dia dah tambah umur pun.
Perempuan memang sensitip kalau part-part umur ni disebut tapi,ada dia kisah?

Andainya ini sahaja umur yang dia ada,
dia nak luangkan sebaik-baiknya untuk orang disekeliling dia.
Tak kisahlah orang lain ingat ke tidak, janji untuk dia ingat saja.

Dia nak jadi kuat macam superwoman,
tapi bukan versi seluar dalam kat luar.
Dia nak jadi kaya macam Ali Baba,
tak lokek dengan kekayaan.
Dia nak jadi kurus sikit,
tapi bukan macam bini Popoye.


Dia tak nak susahkan sesiapa lagi..
Abah nampak sangat penat melayan karenah dia,
Mak sentiasa bingung mengenang dia,
Nenek sentiasa bingung nak jodohkan dia <<-- Erk.....yang ni?

Semoga cita-cita dia tercapai saat dia buka mata setiap pagi.
Semoga dia tinggi sikit dari semalam.
Semoga dia tak lekang ucap kata sayang pada pencipta.



Sharifah Fauziana a.k.a Cik Dara. Selamat hari lahir sayang.
yg ke ehem2... 23 daaaa. 

p/s: Bajet Mr. Bean anta kad ucapan kat diri sendiri..  
 


8 comments »

izyan_5025 said...

selamat hari ualngtahun kelahiran nek!! waaa..nnek yang sdia ada tua da makin tua!!! wink~~

paw/paw said...

nenek , Happy B'day ;)

Cik Dara said...

yan: waaaaaaa,nenek awet muda u..hahaha thankz dear.

Cik Dara said...

pawpaw: hey u..thanks dear..hehe

kakngah said...

ada apa pada usia
sekadar angka
janju muka dan juwa
sentiasa muda belia


happy bufday nek...
kem salam kt moyang eh!

Melati Qistyna's Mummy said...

eppy buffday nek, erkkk nenek ni mude g ke? kan ke dhlapan ploh :P

cik panadol said...

happy birthday nenek!
semoga panjang umor n murah rezeki...

urm patot dah leh panggil onyang ni hehe

Gayahspears said...

Selamat Hari Lahir wahai Cik Dara ku cayam. semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki ya...