RSS Feed

Contest Aksi Makan yanmieonline.com

4

Thursday, January 27, 2011 by Ara Drew

Bersempena hari lahir aku hari ni dan mood pun baik punya,so aku nak ikut join kontest kak yan kali ni. Bukan nak menang tapi aku suka tau meranapkan gambar-gambar yang sedia ada dalam simpanan aku ni..haha *padahal dalam hati meraung-raung nak menang*.

Nyaris lupa nak letak banner ni..hehe 




Erkkk~~ Sodapnya yang aku makan tu.
Mengikut kajian, pompuan yang makan tersipu- sipu bila dilihat lelaki adalah 123% buang tebiat nak berlaki. (Kajian dari Dr.Fauziana hahaha)

Eh,kalau join kontest mesti nak hadiah kan,walaupun aku ni bukan jenis pandang hadiah pon,haha. Ok hadiah-hadiahnya adalah :

Hadiah yang di tawarkan sangat lumayan, hadiah berbentuk Pakej Hosting + Domain, ada 7 hadiah yang disediakan kesemuanya yang bernilai RM445.00 kesemuanya dari pihak Fivio. dan dari SuaraPeople sponser sebanyak RM100.00. (Sorry kak yan, hamba kopi dangdut dari blog akak) 

Korang kalau nak tahu lebih lanjut,silalah bertandang kat rumah kak yan ni .
Kontest berlansung selama sebulan dari 19.01.11 – 19.02.11. Cepat jangan ketinggalan tawaran yang istimewa,kepuasan dijamin 100% buatan kak yan..<<-- lagu Kru & Adam.

Sebelum aku meloya buruk lagi panjang,baik korang join je kontest ni! *dengan nada ugutan*

”Contest Aksi Makan Yanmieonline.com di taja khas oleh Fivio.com dan SuaraPeople.com” 

'MAJULAH KONTEST UNTUK BLOGGER' 


4 comments »

yanmie said...

Salam,

Amboiii makan sambil kenyit mata...ehehe, btw gud luck yea :)

kalau nak adiah bonus boleh minta kawan2 LIKE gambar ini kat facebokk yanmieonline

yanmieonline.com

Cik Bucken said...

nenek! happy besday nek!! huhuhuhu. ade post khas utk ko. tp kongsi post la..bleh kan. huhuh

Amyna said...

Perghhh!! aksi makan CikDara.. Kenyit2 mata.. Apapun Good luck ya!!!

fiqkbe said...

nyum3.. =D