RSS Feed

Sape nak hadiah free dari Paris?

2

Thursday, November 11, 2010 by Ara Drew

Maaf, maaf, maaf, maaf,.....
maaf sekali lagi kepada sesiapa yang tag aku dulu join kontes ni..
bukan tak nak buat tapi belom ade masa nak ambil idea join kontes ni..hehe
korang maafkan aku ker tak ni? {sambil acukan pisau rambo gigi buaya kat perut}

Ok..kali ni aku nak jawap tag dari Memo yang ehem2 dia pergi jauh hari tu..haha
dan dari nud jugak baru jer semalam dia tag aku pasal ni..


Giveaway ini berlangsung sampai 20hb 11 ni jer so meh pakat ramai2 join ini kontes..
aku rasa akulah yang delay flight kot join ni.. mane tau lekat rezeki kat cni,tak salah cuba kata nenek kebayan.

Syarat2nya:
Mesti buat tajuk yang semestinya 'Siapa nak hadiah free dari Paris?' {ok}
Jangan lupa letak gambar kat atas dan letak juga dekat sidebar masing2..link terus ke blog Nadia Farahida
Follow blog Nadia Farahida {ok sudah}
Tag 3 rakan blogger
Tinggalkan link kat entry Nadia Farahida ni ...

Kalau dah namanya giveaway,mesti nak tahu hadiah kan..so,Hadiah? 5 souveniors yang akan dipos khas oleh Farah dari Paris.
mungkin akan di up kan lagi bilangan hadiah.
mkin ramai, makin banyak hadiah.
up to us bebes. =)

Pemenang?
akan dipilih berdasarkan beberapa calculation buatan sendri
seperti giveaway seblom ni. unik kan?...alahai murah bbenor hati dia..semoga murah rezeki selalu..

Teringat pulak dekat cerita eiffel i'm in love..hehehe



2 comments »

cik shabah said...

phew!bukan calang calang giveaway ni,dari paris oke paris.ngeh3 =)

gudlak cik dara =)

Ara Drew said...

cik shabah: hehe..cube2 jer..