RSS Feed

Lady Gaga mungkin bukan kakak aku

7

Wednesday, November 24, 2010 by Ara Drew



Petang-petang ni, aku nak kasi rehat-rehatkan minda jap..
tak payah nak layan entry berat-berat,
mata jadi berkulat sebab membaca entry tak da manfaat.

Ini tiada kaitan dengan segitiga bermuda,
bukan juga menyakitkan mata..{pandailah ayat,kapla aku dah pening tengok}

kalau korang sentuh gambar kat atas tu,dia akan tau warna apa yang korang suka..
tak caya? cubalah.. kalau salah,korang humban jer aku kat laut mati, gerenti aku tak lemas..


7 comments »

chentaMAYA said...

sentuh? bukan dohh! lalukan mouse! kah kah

Cik Dara said...

chentamaya: hahaha,sbnrnya xtau nk tulis mcm mana..tulis jer sentuh..

Cik Dara said...

chentamaya: hahaha,sbnrnya xtau nk tulis mcm mana..tulis jer sentuh..

Ellen said...

kunjungan ellen ke A MUST VISIT BLOG...hai hai..TQ atas sokongan ya..hehe

darkbatman said...

sbr jela.. byk kaler je kua ne? meh nk humban empunye blog ke laut skg..hahaahahha

Cik Dara said...

kak ellen: sama2 kak ellen..dara sntiasa sokong akak.. {t'emo lh plak..haha}

Cik Dara said...

batman itam: hahaha..larikkk