RSS Feed

Arghhh! RM20 jer

10

Saturday, November 27, 2010 by Ara Drew

Lama aku tak membebel kat sini kan. Tak payah nak sok suci donk! haha, 2 3 hari ni aku malas nak jenguk blog sebab tak sihat sikit. Jangan kesian kat aku,aku kuat {sedapkan hati jer}..


MasyaAllah,kenapalah aku tak perasaan,
dalam purse tinggal 20 hengget jer lagi.
cari-cari lagi dalam poket seluar jeans,ada jumpe RM1.15 sen. Aku selalu sorok duit dalam seluar lepas tu tak ingat. Bila dah benar-benar sesak baru nak cari. Dalam bantal aku rasa ada 20sen.
Cari lagi, bawah lapik meja ada beberapa sen aku jumpa. Ahaaa! kad topup, tp dah kena gores daa..

Dalam masa 2minggu yang genting ni,aku kena jimat.
Mesin ATM tak da kat kawasan aku,
bank pulak terlampau jauh, nak cocok kad tak dapat..{selamat duit aku}

Abah pulak pergi expo MAHA 2010 dekat SERDANG, gaji belom lagi, adoiiii..kena jimat macam ni.

Apa nak beli dengan RM20 ek?
Beli makanan jer sambil tunggu gaji ni,itu pun kena jimat lagi..


10 comments »

kaizen shinobi said...

Banyak benda bleh beli ngan RM20 tuh~ hehe siyes!

Cik Dara said...

hehe..beli mknan jer..klau beli lain kena tggu gaji lah jwpnya..

gigi rongak said...

haha..kesian nya lok.. jimat2.. boh mkn.lak rm20 ya abis lak..hehe :P

Cik Dara said...

runggak: waaaaa..kejam.. xpa,makan nasik jk..pasya telur goreng..haha

Afiefah Safieni said...

makan maggi sudah..

Radin87 said...

Cukup lah untuk buat belanja makan selama 4 @ 5 hari. huhu

Ellen said...

RM20..bagi bujang2 ni banyak boleh buat tu dik..hahaa

Cik Dara said...

afiefah: hehe..nsb baik tak tggl luar..boleh mak yg msk..

Cik Dara said...

radin: waaa...mcm xcukup jer..

Cik Dara said...

kak ellen: adoi,nsb baik bujang lg..hehe