RSS Feed

Abah tetap rock macam ACTION KAMEN!

7

Sunday, November 21, 2010 by Ara Drew

Allah selamatkan kamu,
allah selamatkan kamu,
allah selamatkan Abah Cik Dara, 
Allah selamatkan kamu...


Walaupun abah tak seperti Superman, Action Kamen jadilah..
Dara terima seadanya sebab abah, abah terbaik dara pernah ada..{ada abah lain ker? pelik aku}



Abahlah, abah yang paling best kat dunia,
Walaupun dara nak gelak jer tiap kali abah bukak silat gayong tiap kali nak mandi,
tp sekarang dah jarang sebab mesti abah dah lupa kan..geee~~


Dara harap kita sekeluarga bahagia selalu, seperti lagu siri Barnie..abah dengar k,
" I love u, u love me, we are happy family, with are great big hug and little kiss for u, just to show we love u too" lalalalalala... sedapnya suara anak abah..


p/s:  


7 comments »

wachak said...

Moga dipanjangkan usia dan dimurah kan rezeki buat abah dan cik dara :)

Nazirul said...

Abah adalah hero kita.ibu plak heroin kita.kih3

Cik Dara said...

wachak: amin..

Cik Dara said...

nazirul: kihkih,jgn jd hero tamil udah..

nurul iman said...

ahaha comel! smoga abh kamu dipnjgkan usia dan sihat selalu :)

sekamar rindu said...

salam...

walau ada kekurangan pun..abah tetap abah.

follow u.

Gayahspears said...

selamat hari lahir utk abah cik dara..huhu
hurm.. gayah suda tiada abah :(