RSS Feed

Wah,Blackberry Torch macam sedap untuk dimenangi!

6

Thursday, October 21, 2010 by Ara Drew

Nuffnang bersama Celcom sekali lagi menganjurkan kontest yang 'sedap-sedap' je hadiahnya..
Kali ni Blackberry Torch 9800 menjadi taruhan buah 'santapan' pemenang..alahai,dalam ni pun aku masih ingat makan ek..hehe


Inilah gambaran telefon bimbit yang korang rebut dalam kontest ni..
Hp ni membolehkan korang sentiasa berada dialam siber ni sebabnya memudahkan korang memeriksa email peribadi,perniagaan,membuka dokumen penting dan semestinya korang akan sentiasa berhubung dengan orang tersayang seperti 'Gilafren' dan "buayafren' melalui pesanan ringkas,panggilan,mms, dan macam-macam lagi..

Apa yang terbaru mengenai Hp ni adalah Hp pintar pertama yang mengabungkan papan kekunci dan skrin sentuh 3.2 inci bagi menambah kepuasan pengguna dalam menggunakannya.
Ia juga mempunyai kad memory yang lebih besar muatannya iaitu sebesar 8gb - 32gb...wooowwwwwww! Boleh letak gambar banyak-banyak sampai penuh..haha
Kamera juga berkualiti lebih tinggi iaitu 5 megapixcel..sampaikan jerawat batu yang kecil pun korang dapat zoom..hehe.. tak payah nak bawa DSLR yang besar gedabak tu kehulu kehilir..BB torch ni dalam kocek pun korang leh sembunyi..

Jangan dilupa, jika korang dah mendapatkan Hp ni, melangganlah dengan Celcom kerana ia memberikan liputan yang luas,cepat dan terang kepada semua.
Celcom juga adalah pembekal telefon pintar pertama di Malaysia menyediakan plan-plan yang menarik.
Korang boleh rujuk disini bagi mendapatkan info yang lebih jelas..

Apa yang aku suka pasal Blackberry Torch ni adalah fungsinya yang luas,walaupun aku kurang meminati Hp jenis skrin sentuh disebabkan masalah tangan aku yang kuat berpeluh ni. Skrin Hp ni lebih besar dan memudahkan mata aku yang kian rabun ni melihat dengan lebih jelas, serta memudahkan aku sentiasa melayari internet dan mengemaskini blog aku bagi mengelakkan segala jenis 'blackwidow' bermaharajalela kat blog aku. Celcom Exec Postpaid Plan juga memberi tawaran yang baik jika melanggan dengan mereka,iaitu korang boleh mengurangkan penggunaan kredit serendah Rm50 sebulan serta turut mendapat potongan harga sebanyak 30 percent setiap bulan..
Bagi yang gila 'calling-calling' tu, kadar panggilan adalah serendah 15sen bagi semua nombor.

p/s: hehe..korang rasa aku dapat jadi tokey talipon tak? haha 


6 comments »

Mr. Asada said...

promote tepon dah keja ktk owh.. hahaha..

Ara Drew said...

asada: hahaha,yalah..tang pelik jk bunyi klaka mun promote2 brg tuk..

mira_nas said...

hahaha.. ada bakat promote2 nih.,. jangan promote je.. bagi satu kat mira pon takpe maaa

Ara Drew said...

amira: hehe,kalau byk dlm guni mmg bagi sorg 1 kt follower dara..haha

Unknown said...

hi dear.. eh eh sorry baru datang lawat balik yer.. anyway, good luck! klu dapat.. ehemm share la sini. haha

Ara Drew said...

Ann: hehe,insyaAllah..kalau dpt nnti kabar2kn kt kak ann..hehe