RSS Feed

Sumpah dulu aku takut patung..

15

Monday, October 11, 2010 by Ara Drew

Aku rasa korang mesti pernah tengok dan kenal minah dan mamat hebat yang keje kat pusat membeli-belah kan?
tak tau?
Alah...yang tak pandai cakap dan jalan tu..
yang kejenya asyik kaku jer kat tepi baju dan seluar.
wey! bukan yang keje jaga pakaian tepi-tepi tu,tapi yang dok kaku jer pakai pakaian yang cantik-cantik..

Aku hairanlah,
kalau dia pakai sesuatu baju atau seluar ni,mesti pakaian tu jarang dijualkan.
bukan ape,ada jugak yang dipakaikan hanya untuk menarik perhatian jer.
Eh,berbalik pada soalan tadi,sape diorang tu ek?
yes,patung..


 
sebab ape aku citer pasal patung ni dan nape tak citer pasal patung barbie ke,patung beruang ke,spanbob ke?
Sebab musabab nyer aku takut..
aku takut dengan patung ni dulu..
sekarang pun aku tak berani sangat tengok muka 'mereka' ni,
walau cun/kacak manapun diorang kat mata korang..

Mak aku pernah cakap,aku dulu masa kecik2 takut patung ni,
dan bila aku dah nk akhil baliqh sikit.hahaha ade ker?
aku pernah mimpi patung ni kejar aku sampai rumah..seram woiiii!!!
dia senyum,aku paling anti patung/hantu senyum2 ni..
kalau yang tak ada kepala,aku boleh terima sebab dia tak ada muka..hahaha


so,kesimpulanya..
aku tak suka pergi mall/kedai baju dan sewaktu dengannya..
aku pergi,tak tengok pun muka patung ni..
seaakan-akan dia jeling jer kat aku..wuuuuuuuuu

p/s: Aku lebih suka pergi bahagian pasar basah dan supermarket yang penuh dengan makanan..hahaha 


15 comments »

yong_liza said...

eheh..mcm adik yong gak dulu..
pantang g supermarket tang area pkaian..patung lelaki kaler itam..nangis x mau-mau..

hani said...

ha3..anak akak klu hilang kat super market cari la kat patung tu...

Najwa cik Qaseh said...

kalau kiter lalu je..
rase macam dia tengok je kat kiter ae..
wuu~~..
tetibe meremang wei.. :)

Ibnu Mutalib said...

takut sangat ke?

amira said...

hik2... dulu tak takut.. lagi syiok tengok lah!

ahmad endo said...

cuba tengok time malam2 kompom dia jeling ko...hehehe

DaRa MaNiskU said...

kak yong: hehehe,yg itamtu lagi lah seram banget..woooo~~~~~~

DaRa MaNiskU said...

kak hani: uiii,mesti dia suke patung tu kan?

DaRa MaNiskU said...

najwa: huhu tgh angguk2 kepala ni...hehehe

DaRa MaNiskU said...

ibnu mutalib: sekarang dh kurang...hehe

DaRa MaNiskU said...

mira: hihih xtakut ek?

deem said...

ada kisah lucu psl patung ni.tpi bukan sy la.kawan sy p HQ KFC di kk tuh.dah tau rabun tpi nk tunjuk macho dia buka spek dia.masuk2 je terus dia sapa org yg tgh duduk depan pintu.dgn konfiden lgi tu "excuse me sir.."tau2 patung en.KFC tuh!!!!huahuahuahua!!!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

hahaha, lawak tol la nenek neh :P

DaRa MaNiskU said...

deem: hahaha dasyat2...betol2 jadi kt dunia nyata ek..ingat dlm tv jer ade..haha

DaRa MaNiskU said...

akak ab: hehehe jgnlh gelak akak..malu eden..