RSS Feed

Sape PANADOL ni?

15

Monday, October 4, 2010 by Ara Drew


Sapa Panadol ni????
adakah dia Majestret?
ahli muzik?
lawyer?
doktor? {aku rasa kot..}

Tapi yang aku nak tau bukan kerjanya..
tak kose nak tau..hehehe jangan marah na..
yang aku nak tau adalah jantina nya...
lelaki ka perempuan?
sepanjang aku sembang dengan dia,aku anggap pompuan..
tapi apasal aku tengok dekat komen diorang panggil dia bro?

musykil dikepala batu den ni..
kalau korang geliga..memang sah-sah boleh buat batu cincin... 

P/s: cerita ini tiada kena mengena dengan kassim selamat naaaa.... 


15 comments »

najihah sahami said...

aahh..setuju sgt2...i pon still mencari kebenaran di sebalik identiti dia..hehehe

panadol said...

aik, aku ker yg d sebut2 ini?
no wonder ar dok t'batuk2 la, t'gigit lidah la..
hahaha

DaRa MaNiskU said...

mish: ar'r..dara dok pikiq punya pikiq..sampai dh telan panadol sipi jer pun xleh tau dia ni sapa..

budak_nakal said...

panadol perempuan..haha :P

DaRa MaNiskU said...

panadol yg unknown: hahaha yg hang dok perasan tu apa pasai? bukan hanglh..shuhhh!!!!

DaRa MaNiskU said...

budak nakal: oh tidakkkk!!!! bkecai hasrat ku...

Yanie J said...

2 alam..ekeke;p

p[A]n[A]d[O]L said...

apaaaa..??
smpinya atimu cik yanie..
huhuuh

smpinya hatimu..
menuduhku begitu..
(ntah lagu sapa aku pun xtau)
hahaha

maCy said...

panadol si addict panadol.keke

DaRa MaNiskU said...

yanie: hahaha.tgk,dia jwp balik tu yanie..

DaRa MaNiskU said...

macy: dahsyat...bahaya budak tu...

DiEyLaH said...

panadol xde jantina kot..hik3..sbb asal demam men telan die.. :DD

Gayahspears said...

nek!!!panadol tu bukan ka yg salu bagi gayah pengsan bila menelannya??? kahkahkahka

DaRa MaNiskU said...

dieylah: tu panadol yg makan..yg ni,nk mkn pon...ermmmmm tggu nenek jd kanibal sat

DaRa MaNiskU said...

gayah: nape plak hang pengsan telan panadol gayah???? kapla sy manyak fenin mmikirkan p'soalan ni..hahaha