RSS Feed

Sape PANADOL ni?

15

Monday, October 4, 2010 by Ara Drew


Sapa Panadol ni????
adakah dia Majestret?
ahli muzik?
lawyer?
doktor? {aku rasa kot..}

Tapi yang aku nak tau bukan kerjanya..
tak kose nak tau..hehehe jangan marah na..
yang aku nak tau adalah jantina nya...
lelaki ka perempuan?
sepanjang aku sembang dengan dia,aku anggap pompuan..
tapi apasal aku tengok dekat komen diorang panggil dia bro?

musykil dikepala batu den ni..
kalau korang geliga..memang sah-sah boleh buat batu cincin... 

P/s: cerita ini tiada kena mengena dengan kassim selamat naaaa.... 


15 comments »

najihah sahami said...

aahh..setuju sgt2...i pon still mencari kebenaran di sebalik identiti dia..hehehe

panadol said...

aik, aku ker yg d sebut2 ini?
no wonder ar dok t'batuk2 la, t'gigit lidah la..
hahaha

Ara Drew said...

mish: ar'r..dara dok pikiq punya pikiq..sampai dh telan panadol sipi jer pun xleh tau dia ni sapa..

fiezah91 said...

panadol perempuan..haha :P

Ara Drew said...

panadol yg unknown: hahaha yg hang dok perasan tu apa pasai? bukan hanglh..shuhhh!!!!

Ara Drew said...

budak nakal: oh tidakkkk!!!! bkecai hasrat ku...

YANG UNIQUE™ said...

2 alam..ekeke;p

p[A]n[A]d[O]L said...

apaaaa..??
smpinya atimu cik yanie..
huhuuh

smpinya hatimu..
menuduhku begitu..
(ntah lagu sapa aku pun xtau)
hahaha

Anonymous said...

panadol si addict panadol.keke

Ara Drew said...

yanie: hahaha.tgk,dia jwp balik tu yanie..

Ara Drew said...

macy: dahsyat...bahaya budak tu...

.:: dieylah :: said...

panadol xde jantina kot..hik3..sbb asal demam men telan die.. :DD

Gayahspears said...

nek!!!panadol tu bukan ka yg salu bagi gayah pengsan bila menelannya??? kahkahkahka

Ara Drew said...

dieylah: tu panadol yg makan..yg ni,nk mkn pon...ermmmmm tggu nenek jd kanibal sat

Ara Drew said...

gayah: nape plak hang pengsan telan panadol gayah???? kapla sy manyak fenin mmikirkan p'soalan ni..hahaha