RSS Feed

Ini ko punya pasallah timun!

21

Sunday, October 3, 2010 by Ara Drew

Aku pun tak tau,
kadang-kadang perut ni buat hal kalau cuba sesuatu yang baru.
Kalau tak betul yang dimakan,boleh cirit-birit semalaman kita dibuatnya.
Yang aku nak cerita ni adalah sebab aku dan geng botak chin kami dulu tempah 'bilik termenung' malam tu..


Timun punya pasal!
Ahaaa! memang timun yang jadi dalang buat konsert dalam perut kami pada masa tu..
korang jangan nk tanya aku,apasal aku suka tulis pasal masuk2 jamban ni..haha
Salah sorang geng kami masa tu bawak ulam timun ni,cicah dia..punyalah perghhhh meletup cun hebat tak hingat..{ala-ala iklan celcom}..
tengah-tengah kami dok ramai-ramai membedal ulam ni,sambil minum plak cicah dia guna sudu,tup-tup..blackout plak..
'eh! ni sape punya keje gune hiter sampai padam letrik ni?'
memang dah tau sangat kalau blackout memang takde sebab lain,kalau tak hiter,iron..2 tu jer yang penyebab letrik putus satu blok..

Salah sorang kawan kau dah warning jangan minum cicah tu tapi kami bertiga yang lain memang jenis telinga kuali bontot hitam tak dengar nasihat..haha hiperbola jap..
Daripada dok tunggu letrik ade balik,bagus tidur kan?
Maka tidurlah kami semua..


#$&*^*(@&@%#^#$@&&*&!...
nape plak perut ni buat konsert?
aku dengan kekuatan sepantas kuda hitam,turun dari katil..sambar baldi dan terus turun bawah pg bilik termmenung..
Dahlah bilik aku tingkat 3,jamban tingkat bawah sekali..adoi,redah jer..
Lamer jugak aku termenung kat dalam,pastu aku dengar ade 2 orang lagi yang masuk time tu..
aku klua jap,ahaaaa...geng botak chin sakit perut gak..hahaha
sah2 lah cicah tu buat onar dalam perut kami..adoi,peristiwa aku tak leh lupa na.. 

P/s: aku tak pernah serik makan ulam timun...gagagaga
 


21 comments »

Afiq said...

ahaha tula nek..orang da pesan jgn minum,p minum jugak :P

DaRa MaNiskU said...

afiq: sodap sgtlh..dlm sedap2 tu bahana dtg lps tu...mnyosal eden..

ayangfadzalina said...

i hate timun.....hahahaha..sy bla mkn tminun akn gtl2 d hdung....hanchummmm...huhuhuh

DaRa MaNiskU said...

ayg: ahaaaa..i forgot about u lah...u xleh mkn timun kn syg..alolololo..xper biar i jer yg mkn..hihi

ayangfadzalina said...

hahahaha...u still remember that....xpe2...i izinkn u mkn...mknla sbyk mane pon...jgn jd tmun sudah...hehehehe

DaRa MaNiskU said...

ayg: maner lupe..bila u dpt lauk timun..tgk sape yg bedal dulu..hahahaha

maCy said...

hak2. sabarla ;D

ASaDa RyutaRo said...

bukan ntam leh timun ya.. apa ndak d minum sidak tok kah.. isk.. isk..

ASaDa RyutaRo said...

bukan ntam leh timun ya.. apa ndak d minum sidak tok kah.. isk.. isk..

ayangfadzalina said...

i still remember lorh.....klau xde u xmknla i...hahahaha

DaRa MaNiskU said...

macy: ya dara tgh sabar..hikhik

DaRa MaNiskU said...

asada: uish...jgn ninga glak..cicah ya bcampur cukak,ni ndah lu semek2 perut ntam nya..hahaha

Melati Qistyna's Mummy said...

cicah tu kot yang wat hal... :P

apik pehe said...

hahaha..cian nek sakit perot

DaRa MaNiskU said...

akak: ar'r...cicah tu lh...saje je salhkn timun..hahaha

DaRa MaNiskU said...

apik: perut alah lh..hehehe

Anonymous said...

hahaha...gik as..tun kudu seram mun blackout..:p

DaRa MaNiskU said...

hahaha saya tauk sapa anonymous tk.. awklh salu dsuruh ngato api kt blakang mun padam nk? hahaha chaiyok2..

shark said...

x pasai2 timun kne marah..
hehehe

DaRa MaNiskU said...

shark: hahaha cian timun..

budak_nakal said...

hahaha.. xpasal2 timun disalahkan padahal cicah ya nyuruh sakit perut..wakaka.. jadi kambing itam jak la timun ya..:P