RSS Feed

Korang borak,aku tidur dulu ek!

14

Friday, October 8, 2010 by Ara Drew

Tengah kawan-kawan aku syok borak,
mereka perasan ke tak sorang makhluk ni tengah tidur?
aku rasa diorang perasan kot tapi tak pernah pun kasi tau aku...
Akulah tu tidur masa kami semua tengah hangat membentangkan 'projek' lepas kelas..


Aku pun tak paham dengan peel aku ni..
mata mudah ngantok bila tengah hangat berborak..
dulu-dulu masa kat asrama,kami memang akan borak lepas abis kelas malam
so,masa tu buat air lah,makan mee segera lah..time makan aku cergas tp,
time borak aku dah low bat..hehe
Ade sekali tu,aku borak kat bilik budak junior,
pastu tengah borak-borak,aku tertidur plak kt katil budak tu..sedar2tengok dah petang,budak-budak pun dah keluar..
adoi,malu eden..hehe


Aku rasa genetik tidur ni datang dari abah aku kot..
sebab di aku tengok,duduk kat kerusi pun boleh tidur..
belom lagi ada bantal..seperti orang ngantok disorongkan bantallah dia..
Itulah aku malas kalau kawan-kawan ajak borak dekat dengan katil,
sebab mata aku otomatik akan tengok bantal jer..
Andai ada pertandingan tidur dengan cepat,aku gerenti akan masuk kot,
sebab nenek aku pernah cakap yang aku ni juaranya..hahahaha

P/s: Aku kena jaga badan kalau tak,abis abah aku mengamok tengok aku 'berisi' sangat...uhuuu  
 


14 comments »

amira said...

haha... teringat waktu sekolah asrama dulu.. tidur sambil berjalan di sepanjang koridor..

S..U..D..@..I..S said...

tido ada bunyi x ,,kalu ada bonus tu

DaRa MaNiskU said...

mira: wah dahsat...tak pg jauh ker?

DaRa MaNiskU said...

sudais: hahaha mana ade..

lan_ax said...

kena rajin bersukan tu.. bg jantung kuat. bila jantung kuat, dia akan pam lebih bnyk oksigen ke otak.. kurg la budaya tdo tu ;p
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

DaRa MaNiskU said...

lan_ax: makseh dgn nasihat tu..sbb tu cpt semput kn...

Seroja SA said...

nak ziarah2 ari jumaat & beraya tido pulak...

apik pehe said...

hahaha..macam nobita la pulak..

budak_nakal said...

haha nek.. kuat tido ktk duhal :P

Cik Bucken said...

ko kan da tue...ade amnesia alzheimer sume..mstila ko kuat tido...hahaha
rindu ko nek..^_^

DaRa MaNiskU said...

seroja: ari raye,mata xleh tido..haha

DaRa MaNiskU said...

apik: bukan mcm nobita,nobita yg ikut sy..hahaha

DaRa MaNiskU said...

budak nakal: huhu ntahlah,kmk pun musykil dgn mata mek tk.

DaRa MaNiskU said...

bucken: ko mmg dengki aku kuat tdo kn?haha
aku rindu ko jugak...dh keje ek?