RSS Feed

Budak ni kalahkan aku..

0

Sunday, October 31, 2010 by Ara Drew

Alhamdulillah,
kenyang setelah membedal Mee Sedap..
Mee Sedap i like it,mee sedap i like it...hahaha nyanyi jap..
Aku ambil kesempatan buat bekal mee sedap kat ofis, janji aku dapat makan..

Bila aku belek-belek album lama mesti gelak sampai tak pecah perut..
macam-macam gaya jer ade..
ingat bila dulu-dulu masih pakai kamera dalam isi filem kan..filem ker name benda hitam tu?
ada yang 12,24, dan 36..kalau beli 36 mesti ada free 2 kosong..
Kalau pakai benda ni dulu,ambil gambar berposing sakan bukan main lagi ligat,
tapi bila tiba masa nak cuci,semua tak nak bertanggungjawap..
sebab apa?
sebab ongkos mencuci filem ni lebih mahal dari kita membeli filem itu dulu.


Jadi...disebabkan tiada sapa mau cuci roll ni,maka tersimpanlah dia sampai expired..
Nak preview gambar pun tak dapat..
nak delete apatah lagi..jauh bebenor tak dapek.. 

Tutup kisah ni..tak de kena mengena lansung pasal tajuk.
cepat jer aku mudah melalut ke lain..adoi,masalah-masalah.
Aku ni tak minat sangat kalau bergambar tapi lebih suka ambil gambar orang lain..
sebab aku tau,aku tak serius depan kamera..kalau bergambar i.c lah..haha
Tapi budak ni suke bergambar dari kecik sampailah ke besar..


Mengalahkan model tak bertauliah jer..
mak manjakan sangat dia sampai sekarang..
Sekarang mak dah ada BELLA aka anak monyet kuat cemburu,
lagilah adik aku ni cemburu..
ish2..dengan monyet yatim piatu tu pun nak cemburu ker..tak paham aku..


p/s: Aku hanya suka 20% dari keseluruhan gambar dalam album aku..haha