RSS Feed

Tiba-tiba aku senyum tengok citer macam ni....

8

Wednesday, September 22, 2010 by Ara Drew

 


 Watak-watak Magika...

+ Diana Danielle
+ Fahmi
+ Mawi sebagai Badang {mesti lepas telan muntah Jin..erkkk??}
+ Ziana Zain a.k.a Jenab Jen sebagai Nenek Kebayan..{hahaha part ni aku suke..aku glamer sebab jenab jen jadi aku...}

+ Ning Baizura sebagai Puteri Gunung Ledang yang gemuk..haha
+ Adibah Noor
+ Maya Karin sebagai Puteri Bunian
+ Vanidah Imran
+ Sharifah Amani dan Sharifah Aleya sebagai Bawang merah dan putih..
+ Nabil sebagai Orang minyak
+ M. Nasir sebagai penjaga tasik chini
+ Saiful apek sebagai Hang Tuah
+ Senario sebagai Hulubalang Melaka
+ Aznil Hj Nawawi
+ Kru pon ade... 

Dan banyak lagi watak yang dikenali..
aku baru jer tengok preview filem ni tadi dan hati aku seperti ditarik2 untuk melihat citer ni..
Aku ni jarang nak ambek tahu pasal citer2 macam ni sebab citer sebelum ni seperti Cicakman,Jin Notti, dan citer seangkatan dengannya aku tak minat tengok..

Yes! oleh kerana Jenab Jen jadi aku dalam alam fana,so aku nak tengok..hahaha 
Edry buat citer ni so aku suke sebab aku memang tangkap cintan dengan dia dari dulu..huhuhu XD {jangan nak cube2 muntah}



8 comments »

Cik Bucken said...

ko tau x nek, jenab jen tu penah ckp kat aku die mmg mengimpikan membawe watak sebagai seorg engkau nek..haha

me suya said...

sama la cik dara.. suya pun ngah tunggu nak tgk citer ni.. biasa xlayan sgt malay movie ni.. drama ok la kan..hehehe tp kali ni siap menghtung hari ni..26sept kua kan.. ehem3 sabau3

me suya said...
This comment has been removed by the author.
DaRa MaNiskU said...

BUCKEN: aku terharu ni sampaikan aku nak tido pon asyik mimpi jenab jen blaja dgn aku..gagagaga

DaRa MaNiskU said...

me suya: hehehe..yalah,tgh nk tggu citer tu..sabau2..

PUPUT said...

wahhh..bestnye..byk watak2 ala2 fairy tales gabung skali ek..suka diana danielle yg kiut..hehe..^_^

DaRa MaNiskU said...

puput: hehehe,puput msti tgk sbb ade nenek kt ctu..kihkihkih

aidillah HAIMI said...

belum tngok lagi ceita niey. PUTERI GUNUNG LEDANG? dah dekat dah ngan tmpat dila. sebab gunung ledang tak jauh pown dari sini.