RSS Feed

Jejaka Dihati aku kini....

4

Friday, September 24, 2010 by Ara Drew


Yes! Ya! Iya!
Dia,yang berjaya menambat hati aku sekarang..
dia yang berani pegang tangan aku,
dia yang berani main-main mata kat aku,
dia juga yang cuba-cuba nak cium aku...haha sedangkan aku cium dia dulu..

Aku memang dh jatuh cinta kt dia..
bukan yang aku mimpi aritu..
aku tahu aku hanya mampu bermimpi untuk bercinta dengan dia,
aku tahu aku hanya bermimpi untuk menjadi yang halal untuk dia,
padahal aku mana haram sentuh dia,
aku hanya simpan perasaan ni dalam hati,
aku tahu jarak umur memisahkan kami..

Aku mula merepek lagi,
korang sukelh baca kalau aku jiwang-jiwang ni...
tak suke? tembak jer aku dengan senapang gajah..tu yang lebih berkesan..
Mohd Ainul Lufti Zafuan ..itulah nama jejaka yang menambat hati aku saat ni..
dah dekat nak bebelit lidah eden menyobut nyo..

Yang ni fruitchild aku jugak..
nak tunggu aku, mak aku beranak lagilh jawapnya..haha
mak jangan beranak lagi k... 


4 comments »

amira said...

terbuntang matanya...~~ cutenyer

DaRa MaNiskU said...

mcm pakai contect-lens kan????

Cik Bucken said...

haha..ko mmg angau sgt dah ni..da thp harus kawen.haha..rilek nek..aku doa kan jodoh ko cpt smpai..=)

DaRa MaNiskU said...

bucken: amin....aku dh beli stompok kt pasar tp satu hapa pun tarak guna...xda yg lekat dlm hati aku..yg ni ja yg lekat..