RSS Feed

Arghhhh! Aku dulu siti payung...

7

Thursday, September 30, 2010 by Ara Drew


'Ala payunglah payung,ketipang payung..payung sutera lah anak raja muda, alah tolonglh tolong cik abang tolong,tolonglh pada hamba disini'

Sesuka hati aku jer kencing lagu tu...
Arghhhh! ade aku kesah dengan nama anak raja dalam lagu tu..
Aku tak heran pada keindahan fizikal,yang penting kesucian hati jer..
Wey,banyaklh cekadak ko memilih..aleh2 nanti ko jadi andar....tettt..

Baru-baru ini aku banyak dapat berita yang mengejutkan dalam hidup aku,
antaranya dapat jumpa balik kawan lama aku masa aku darjah 1-2 1/2..
aku cuba nak ingat dia siapa tapi memang tak boleh,
mungkin masa tu aku banyak sangat termakan semut kot..
itu tak mengejutkan sangat..
yang aku paling tak boleh terima,kawan aku itu cakap dulu aku selalu bawak payung..

PAYUNG!!!
Aku paling sensitip dengan nama payung ni,
akulah manusia yang paling tak suka bawak payung..
Godek punya godek,memang aku selalu bawak payung dulu..
Mak akulah perancang dan dalang disebalik payung yang aku selalu bawak dulu...
sebab apa aku tak suka payung?
sebab dulu masa kecik2 aku pernah dipaksa rela menari tarian payung...
waaaaaaaaa!!!!! sebab tu aku mengistiharkan perang keatas payung2 diseluruh muka planet ni..
aku rela pakai baju hujan kuning yang dah hilang rona2 keceriaan dari bawak payung...
tapi sayang, aku sering kali kalah dalam peperangan yang aku cipta sendiri..

p/s: Aku sering lupa payung kat sekolah..bukan lupa tapi memang sengaja aku tinggal....hahahaha {dtg umah kena piat telinga dengan mak} 


7 comments »

ayangfadzalina said...

dr kecik smpai bsr ktk mmg siti payung....hey siapa gadis sana..payung cantik biru muda...hehehe

DaRa MaNiskU said...

oh tidak...masih itok juak kmk ngn nk dpadahnya gya...

kmk xsuka mbak payung!!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

hahaha, omak eh nk suh ank eh jd pompuan melayu terakhir, tp ank eh x gomar... :P

DaRa MaNiskU said...

hahaha..camtulh kak..
dara ni mmg ade kasar ckit..hehe

ayangfadzalina said...

xsuka tp everytime i saw u wit an umbrella smbil berlenggang ke dewan o clas...hehehehe

DaRa MaNiskU said...

ayg: haaaa,tidakkk!! ssy xingat...mngkin payung sbb i ilang ingatan memori kedak ya..haha

DaRa MaNiskU said...

ayg: haaaa,tidakkk!! ssy xingat...mngkin payung sbb i ilang ingatan memori kedak ya..haha