RSS Feed

Macam maner nk diet ni?

7

Sunday, August 8, 2010 by Ara Drew


Yuhuuuu!!!!
hari ni,duduk kt umah jer...
semalam dh penat blaja memandu,pastu bergegas bawak nenek pg ziarah kubur atok sblm puasa ni.. Al-Fatihah buat Tengku Bakar bin Tengku Mansor..dah 18 tahun atok tgglkan kami...
Banyak jugak aku tgk org ziarah kubur ahli keluarga masing2 smlm...
Balik umah dh dkt nk msok mlm jugak smlm...penat sgt2 smpai tido pon awal..huhu

Biasenya bila hari mggu ni, klau xkmana2...
dok umah jerlh nmpknya...
so,aktiviti hari ni..masak-memasak...
YES YES YES....
Aku suke...hahaha
arini abah beli ikan pari,murah jer kwn dia jual..sekilo 5hengget...hehe
so,ape lg..trus abah suruh panggang..
mmg menu ikan pari bakar ni kira fofular lh dlm menu kami,selain dr msk kari...
cicah dia aku buat kicap campur dgn limau kasturi cicah pds2 dgn cili bersama bawang putih... 
ade tak ikan pari msk cara lain???? kala ader kasi tau ek...nk cubelh..hehe
lobak masin goreng dgn ikan bilis dan telur..
aku buat sambal goreng jugak buat penambah selera..
sayur xde plak ari ni...
eh,xpe..mkn lobak masin pon sayur jugak kn...

ini bukan sesi balas dendam sblm puasa k...hehehe
SELAMAT BERHUJUNG MINGGU...Daaaaaaaaaaaaaa!!!! 
 
  
  


7 comments »

Shidi Shah said...

ccah ngn ulam..
perh..
mmg tmbah nasi

cik panadol said...

adoi hai...wat terliur je la cik dara ni...

DaRa MaNiskU said...

shidi shah: hahaha xpernah cubelh..bru dgr cicah dgn ulam..

cpanadol: hehehehe...

S..U..D..@..I..S said...

nampak teliuq sgt air asam tu...ngan ikan pari..fuhhhh

echah mashuri said...

pergghhh!melatop..huhuh

echah mashuri said...

pergghhh!melatop..huhuh

Shidi Shah said...

sdap woo..
air asam 2 cicah ngn ulam..
pas 2 cmpo skli ngn ikar bkar 2..
perh..
lazat sekali


.::shidi::.