RSS Feed

Kau punya jalan ka?

8

Sunday, August 8, 2010 by Ara Drew


Alahai..
fening kefala beta {cewah nk beta jugak}..
bila fulang malam,mata manyak silau..
kalau mlm2 pakai cermin mata,nnti org kata aku mereng lh plak..
maner x nya, dia { pemandu xbertimbang rasa} pikiq itu jln dia yg punya ka?
heeeyyyyy! ko slh..
itu jln...AHMAD ALBAB yg punya..AHMAD ALBAB..hehehe
bukan ape, kite mst bengang kn klau plg mlm2,
letih plak tu..mate plak dh sampai tahap berat macam dgantung mesin basuh beratnya..
byk sgt pemandu yg xreti nk bertimbang rasa kt jlnraya..
naikkan lampu tinggi..
buat mata org sakit,
bila dh kasi warning...kelip2 lampu dr jauh suruh turunkan..
buat2 xpaham plak..
dia pk org nk main2 plak..
aiyaaa,xkan xperasan kot..
consider lh cket dgn pemandu lain...

*alahai,entry ni mcm nk promote mufor tu jer kn..hehehe*


8 comments »

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. kasi lawan saja la.. nak je rasa baling batu kat cermin depan kete camtu. uhh!

DaRa MaNiskU said...

ar'r..hahaha nnti simpan batu dlm kete.. sape buat hal,trus baling kt dia..

amira said...

haha.. buka je lampu tinggi jugak!!

Cik Bucken said...

langgar jeee pastu ko lari..kehkeh

DgurLinReD said...

kalau saya!! surea saya bagi dia laluan!! saya folow dia dari belakang dan buka lampu lagi tiggi!! biar dia rasa!! hu hu

(paling pantang org tinggikan lampu)..


nuff!!nuff!!nuffting!!

S..U..D..@..I..S said...

haaha..kalu camtu tinggikan lampu juga n honnnnnnnnnnn sekali amacam....

DaRa MaNiskU said...

bucken: ko mmg nk aku raye kt jel yer..haha

yg lain: mmg klau dh fedup sgt,trus tggi kn lampu bila dh dekat..biar dia rasakan keadaan kta yg ttkan tgk lampu dia tggi..

Anonymous said...

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes that will make the biggest
changes. Thanks for sharing!
Check out my web site :: natural remedies for depression