RSS Feed

Dapat 'fruitchild' lagi!!!!!

13

Monday, August 16, 2010 by Ara Drew


Alhamdulillah,rezeki bln ramadhan ni..
sepupu aku selamat melahirkan anaknya yg pertama..
aku dpt anak buah lagi..
korang cuba teka,jantina anak buah aku tu aper?
hehehe
aku kasi spolohsen..hehee
pompuan lh...
dia lahir pd hari yg indah..sabtu,14 ogos 2010...
muke 123% mcm sepupu aku...pp tu mmg ader iras2 aku ckit..hahaha
nak jugak..
kalau aku dh kawen,nnti post pic anak aku jugak lh..
sape nk dgn aku,meh kiter kawen cpt..hahaha
aku nk 7 dulang mata ikan,7 gelen cencaluk, 7 hati teruna yg masih bujang,7 kontena kentang goreng,7 hari cuti umum kt tempat suami...uhukkkk2!!!! nak masok meminang x? 


13 comments »

zon panas said...

tahniah.bertambah lg sorang cucu nenek.banyak la kena kuar duit raya taun ni

Arisa Mihashi said...

hahahahaha! sempat promote diri lagi tu.

qistynacorner said...

huhu, nek dh jd moyang pown lom tentu ada owang masuk minang.....kehkehkeh [guwau je nek]

DaRa MaNiskU said...

zon panas: nmpaknya bgitulh..tp bak kata hj bakhil,budak2 xbaik pgg duit byk2..hahaha

arisa:hahaha

qistina: ;( huhuu..sedehlh plak dgr..hehehe

cik panadol said...

wah tahniah...comel betol! ape name dia?si nenek ni pulak bile mau ada baby?hihihi...

DaRa MaNiskU said...

cik panadol: hikhik..kawen pon belom..mcm maner nk ader anak..hikhik

amira said...

wah~~ so cute la.. tgk aman je dia tido..

ASaDa RyutaRo said...

wollah.. tahniah la ye.. berapa org dah fruitchild tek? hahaha..

hurmm.. mun camya hantaran, x boh jak la.. x jd jak nak minang. hahaha

DaRa MaNiskU said...

amira: hehehe,tgk pun nk tido gak..

asada: erm...9 dh kot..haha xmok udah..

a_ad said...

tambah sorang gik cucuk nak nek??
hebat2 :D

F.I.C.K.R.Y said...

Giler kentang syarat dier!
Nenek nak buat aper cencaluk banyak-banyak?!

Nak melantak ker?!

DaRa MaNiskU said...

nenek tlalu suke mkn cencaluk smpaikan mkn maggie pon mkn dgn cncaluk..hukhuk

ASaDa RyutaRo said...

sak jadi anak dara tua. bok dirik tauk.. hahaha..

p xpa.. walau camney pun, mek doakan semoga dirik dapat teman hidup nok paling bagus bena.. =) kekal bahagia dunia akhirat.. ameen.