RSS Feed

Kawan alam lain

13

Saturday, August 14, 2010 by Ara Drew



Kite main same2 nk?
lantaklh kt diorang,kite2 jer..
budak2 msti ader kwn alam lain diorang sndiri..
kadang2 aku ader jugak perhati adik aku,kazen aku,anak buah aku,
cakap sorang2..
gelak-gelak lg tu..
yang aku xleh tahan bila part adik aku,bila dia nk mandi..siap ckp nk mndikan "kawan"
dia tu..
bila2 dh besar ni aku cerita,dia buat2 'derk' jer...
dahlh kuat mngigau..seram aku dbuatnya..
jangan ko ngigau terus klua dr bilik udah..
mmg slalu pon,tp xtahap kritikal lah..
apasal melalut bab ngigau plak ni???
hahaha 
 


13 comments »

a_ad said...

nasib la bukan kamu sdr yg kena kan???hahahhahaha

Cik Bucken said...

ko bunian sebenanyekan nek?
ko yg dr alam laen kan?=P

amira said...

huhu.. ader gak kazen jenis cmtu.. tinggal dlm gelap pon senyap je..
tak takot langsung

DaRa MaNiskU said...

bucken: hahaha,ko jgn takut..nanti sulaiman aklaken dtg dlm mimpi bg firasat sape aku yg sbnrnya k..haha

amira: dara ader jugak yg lbh terok dr tu..

a_ad: hahaha,dara x k..

a_ad said...

apa perasaan nenek bila tgok pekara tu??

:D

ASaDa RyutaRo said...

saya ada ramai kawan alam lain.. tapi kat alam maya la.. hehe =P

ASaDa RyutaRo said...

kadang2 tu mybe dak2 kecik ni main dengan imaginasi. selalu buat time kanak2 dlu. hahaha.. perasan ada superhero lain yg dtg tolong..

echah mashuri said...

kecik2 dulu pom suke berimigenasi gak..hee

♥cutebabygirl♥ said...

hahahha
betol2.
now i duk perhatikan anak sedara i.
ckp sorg2 mcm org x btol.
hakhak

zahidah dihaz said...

adik saya ada gak cam tu...masa kecik selalu kata kawan dia nama chim....sekarang kat poli, dia jumpa dah kawan dia nama chim tu...satu bilik dengan dia...

DaRa MaNiskU said...

zahidah: seram nyer..ader gak mcm tu ek..eeeee~~~

Hamzah Ian said...

seram lak gua bace.. takut weh.. ko ckp ngan hantu ke??? wa~~ btw blog ko mmg kiut.. cun2... aku mmg ske

qistynacorner said...

hehe, nek ank kite pown gitu gak la, mandi pown ade kawan dia borak2, men msk2 pown ade kawn imaginasi dia... :P