RSS Feed

Tolong jangan merokok dekat aku!

5

Wednesday, July 28, 2010 by Ara Drew


Rokok punya pasal aku jd selsema ni..klau nk merokok p jauh2 lh..
xsuke-xsuke....ckit lg nk btukar jd hulk..
Arini aku macam xsihat lg..
kebelakangan ni asyik xsihat jer..
mngkin sbb sunyi kot..kawan2 xdgr kaba pon..
aku ni pantang sgt klau part sunyi2 sepi ni..
mulalh nk EMO2 xtntu pasal...
hidung pon dh tersumbat,tekak pun dh perit...
lepas ni masa untuk DUMMMMMMM!!!!!!


5 comments »

royal joe budu said...

haha..org selsema mmg mudah nek angn..

nabilah_2908 said...

bnyk2kn bersabar...

get well soon ya...take care...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DEAR FOLLOWERS

izyanty collection said...

saya pun xsuka org merokok depan sy...sesak nafas arr

jom baca en3 nie

http://izyanty.blogspot.com/2010/07/adakah-ada-orang-yang-mendoakan-kita.html

peaNut said...

kmk dolok pun xsuka jwk ngn org yg merokok dkt2 kmk tok...smpe nektok pun kmk masih xsuka sebenanya..tp,,,gerek kmk..antu rokok..hurmmm

amira said...

huhu.. memang tak suka kan..
baunye.. jgn cite
.. kalau mira lari dari smoker..