RSS Feed

Kutu dan putu mayam...

4

Thursday, July 29, 2010 by Ara Drew

Bukan niat aku nk post ttg makanan jer tiap mase,
tp dh mmg mood aku mggu ni mmg nk melahap jer keje..hehe
tengok gambar kt atas macam putu mayam kan..mmg pon..
sedap,sedap,sedap dan sedap... tu jer yg aku dpt gambarkan..
nasib baik nenek aku ader acuan utk mmbuat kueh ni,klau x kempunan nk mkn..
nk buat, nasib baik xtercabut skru tangan mmusing bende tu...
korang imagine jer tepung pulut dputar supaya kluar bjala2 mcm mee tu..
mau ker sempot nyawa den nk pusing.. makan punya pasal..bedal jer..
makan bila msh panas2..letak kelapa yg dh dparut kt atasnya..perghhhh...meletop..hehe

Haaahhhh..yg pasal kutu pulak..
bukannya kutu masuk kt dalam putu mayam time aku mkn..
eeee~~~~ mengeremang bulu roma sebut pasal kutu..geli den..
xde k.. dulu time skolah asrama aderlh..hehehe
aku nk citer, Bella dh pandai cari kutu..{konon2lh}
dia suke selak rambut mak aku,konon2 nk cari kutulh sdgkan mak aku maner ader kutu..
itu aku hepi sgt ni..
nnti bolehlah aku suruh bella selak rambut aku pulak..bukan aper,sng aku nk ttdo..hehe


4 comments »

Pena Crystal said...

dah lama tak makan putu mayam nih..

huhu.terliur tgk.hehh.=p

nisa j ramli said...

hehe. putu mayam boleh makan.
kutu taley makan. kutu dan putu laen tuh. kang tersilap makan lakkk. hehe

sweetsal said...

alamak nek, cucu suka sgt putu mayam tu, skrg susah nk cari dah, kena tunggu bulan posa kut ada jual..hehe

insta: lea_na_nur_ said...

hmmm..sedap nyew~~