RSS Feed

Jangan makan anak aku!!!

10

Tuesday, July 27, 2010 by Ara Drew


HAHAHAHAHAHA....
gelak kejam....
maafkan aku sang penyu,aku xbermaksud nk mkn anak kau...
dah org bagi,aku TERPAKSA jugak makan..rezeki jgn dtolak...
ptg tdi abah pergi free lunch majlis tahlil kt rumah kwn dia,
abah plg aleh2 bwk tapau jugak...
lauknya,ikan masak kicap,daging kari,sayor campor,umai obor-obor {yg ni plg bes}...
mmg heng giler makanan kt umah org tu...abah siap bg 123% sedap...hehehe

jeng-jeng....
abah kluarkan bende bulat dari poket baju dia..
bdebar2 jugak nk tgk...
a..hahhhh! telor penyu sejibik..hahaha
steadylah umah tu,hidang telor penyu..
abah ckp dia dh bedal 2 bijik..{mmg xingat dia ader kolestrol lh tu} ish2...
dia kasi kt mak,
mak aper lg trus bedal n letak kicap...
kejammmmmmmm!!!!! nape xbagi dgn aku...kemponan..
aku berlari2 mnuju ke batu belah batu bertangkup, 'oh batu..telanlh aku makanlah aku'
korang tahu batu jawap aper?
'aku xde mood nk makan manusia hari ni...not my taste!!!'
[terbawa2 cite batu belah batu bertangkup...hehehe]

sambung lg citer ptg tdi,
tgh aku dan mak rilex dkt luar rumah..
dtg bos abah aku kasi 8 bijik telur penyu lg..
hahahahahaha sah mmg rezeki aku nk mkn...
alhamdulillah...
xjadi kempunan telur tembakol...hehehe

*jangan amalkan mkn telur penyu,kolestrol tggi dan plg penting kesian kat penyu zuriatnya xder..
teringat dekat serikin,sempadan sarawak dan kalimantan indonesia ada jual telur ni tp dh dharamkan penjualannya...*


10 comments »

Saya Adalah 'Cik Putput' said...

mkn telur penyu?
mcm maner rasa diew? sedap tak?
haipp~ noty mkn telur binatang yg hmpir pupus..
ish3~

sweetsal said...

sama lah tak pernah makan telur penyu, sedap ke nek..bella makan tak?..mesti dia terlompat-lompat suka..hehe

amira said...

cik puyu anaknyer dikebas..hoh..
bedal je nek..sodap!!

Cik Bucken said...

woooaaa..telur puyuh pon aku x mkn ni pulak telur penyu..-___-"

mj said...

Penah makan.. dier macam lendir2 sket kan? Sebab tu tak reti nak makan. hehe

unGu said...

xleh mkn.. haram..

DaRa MaNiskU said...

huhu..aku nk kongsi jer..
xde haram dlm mkn telur penyu ni ungu sbb xde fatwa dkluarkan tp haram dr segi pnjualan jer..hehehe tp mmg sedap lh..

peaNut said...

kmk dh lamak dh x mkn telur penyuk tok eyh...kat serikin mudah nk nemu cdak jual tok..huhu

ASaDa RyutaRo said...

hohoho.. last makan telur penyu ni tahun lepas. beli kat serikin sebelum berangkat. hahaha.. sempat lagi kan. hehe =P

giler punya best kenduri rumah orang tu makan telur penyu. peehh...

S..U..D..@..I..S said...

tengok je x pernah makan lagi, sedap ka? nak try lah, betoi ka rebus x beku