RSS Feed

Maradona tak BOGEL!!!!!!

5

Saturday, July 3, 2010 by Ara Drew



gol berbalas 0....


Itulah hakikat yang maradona kena telan mlm ni...hahaha

aku mmg sokong habis2an Jerman menang mlm ni,tp xlah terpikir sampai kenduri gol..

miroslov klose adalh hero jerman mlm ni kerana tlh mnjaringkan 2 gol..


Alhamdulillah Argentina tak lepas,

bukan ape..aku xsnggp nk tgk maradona buat aksi tanpa seurat benang pun nanti kt tgh padang

jika Argentina menang Piala Dunia 2010..

Itu jer point sebenarnya xnak sokong Argentina..hahaha tp kipas-susah-mati Argentina jgn 

marah ahhhhh...


SEMANGAT KESUKANAN ITU MESTI ADA...


Apa2pun semua itu hanya tggl kenangan sbb WC tahun ni mmg xdpt djangka..


5 comments »

peaNut said...

ahahahahha...suka sgt2 germany menang...sama la kita..x sanggup tul nk tengok maradona tu berbogel atas padang...hikhik...

DaRa MaNiskU said...

tidakkkkkk!!!!!
cpt delete ape yg ade dlm otak peanut ttg maradona bogel..hahaha

ielamorry said...

go germany go! :D

seronok game diorg haritu!!!! XD

nabilah abd rahman said...

hahahaha...syukur argentina xmeng...memg xsggp tgk maradona lari bogel...

lemontree said...

dont cry 4 me agentina