RSS Feed

Alhamdulillah...dh beranak ko yer..

0

Saturday, July 3, 2010 by Ara Drew

Kelahiran bagiku istimewa,

ku bersyukur padamu Tuhan...


Chewah....siap nyanyi lagi,

pagi ni kucing aku 'Kiah' telah selamat melahirkan anak yang ke...erkkk???

xtau plak den yg ke berapa dah kucing ni beranak..hahaha

dia dpt 4 ekor anak pg ni,

aku dh dpt jangka tanda2 dia mmg nk branak arini,

bila asyik nk masok bilik,bila asyik bmanja2,bila asyik nk belek2 cari tempat,bila asyik b*nt*t xsng duduk...a..haaaa!!! aku mmg dh agak ko mmg kompem nk beranak..

kelmarin bukan main lg memilih xnak kotak rendah sgt,

terpaksa cari kotak tggi ckit mlm tdi { kotak air mineral abah jd mangsa }

pastu..memerap jer dlm tu memanjang..

bila dh dekat2 due nk beranak plak,ko siap buat suara2 lunak pggl anak2 ko yg dh tua bangka tu dtg kt ko...wey!!! jgn harap aku nk bagi dekat..

Pastu,selamat gak ko beranak ye Kiah...Alhamdulillah..


Aku xbrani nk tgk lg jantina anak kiah ni,tp nanti aku update lg info dan serta gambar..

kalau ko dh abis pantang kiah,jangan lupe g daftar kelahiran anak ko kat Jabatan Pendaftaran.

Nanti xpasal2 anak ko tanye kt maner dia lahir..hahahaha,xdapek den nk jwp..