RSS Feed

Argghhhhh!!!! TAG TG LAGI...

0

Monday, July 5, 2010 by Ara Drew

Assalamualaikum dan salam sejahtera,


Chewah...mcm nk buat intro nasyid pulak aku ni...haha

ok2,nenek akan jawap satu persatu tag yg aku kene minggu lepas..

Tag yg pertama dtgnya dr http://dyezra.blogspot.com,


Soalannya; 20 THING ABOUT ME...

HAHAHAHA..aku akan jwp dgn bsungguh2..yehaaa!!!!

  • nama Sharifah Fauziana bt Tengku kebrawi
  • teman2 memanggil gue 'embok' sbb dlm family sharifah kt sarawak pggl kakak tu embok..tp yg tua bangka pon pggl aku gitu,aku ni kakak korang ke?
  • aku anak yg sulung { sebenarnya bkn} sbb ade kakak tp dia dh djemput yg Esa dahulu..sob..sob..sob
  • gila-gila.nsb xmasuk majalah gila2...
  • ade lesung pipit bila senyum..itu pon nk ckp ke? hahaha
  • xsuke bila sakit gigi
  • nadia kawan aku pggl aku gg..
  • dapat nama dara sebab kecik2 dulu nenek yg pandai2 kasi..hahaha nyaris2 adik aku dpt nama bujang sbb dia lelaki..
  • nombor bertuah adalah 9
  • suke gila makan Mister Potato,dulu penuh kt loker asrama ehem2 slalu bagi..haha
  • xsuke makan coklat dan mmg xdpt pon sbb migrain...uhuk2
  • suke sgt2 dengan kucing,hamster dan arnab... xsedar dr resdung...
  • ade sekor anak kera kt rumah,name dia Bella mak bg..dia plg anti kt aku sbb jeles berebut mak dgn dia..wey! mak org pon dia nk jugak...
  • nenek suke marah aku sbb kuat tido..hahaha sbb tu berat dh naik ckit..ckit jer wey..
  • sgt2 rindu kt kwn2 masa form 5...
  • ehem2 pnh bagi sandal senyap2 tp bila dh lama aku simpan,mak dgn bangganya leh kasi sandal tu kt sorang nenek yg putus slipar kt dpn rumah...erm,xpe.xde jodoh kot..haha
  • aku xpandai start motosikal...hahaha xsuke
  • pnh nangis sbb kene mekap,sbb tu aku xmekap smpai sekarang..natural beauty konon...
  • suke sgt melalak kt dlm bilik air,hahaha dlm bilik air nada tggi xpch sbb bdengung..hahaha aku suke..
  • oyehhhh!!!dh nk abis tulis.....nak kenal lg,baca blog selalu lh k..yabedabedu.....


Ahaaaa...1 lg tag dr Cik Bukken

Tag ni ade syaratnya jugak:


Syarat 1: mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda

- daramanisku88.blogspot.com....so aku mula dr huruf  D.

syarat 2: jawapan xboleh berulang..


1. nama anda

* dara { orang rumah jer pggl nama ni} dh kawin nnti pon msh dara..hakhakhak


2.nama budak lelaki

* dollah..haha kawan time form 6


3.nama budak perempuan

* dahliah..aka yaya,kazen aku..


4.pekerjaan

* dok rumah..


5.warna

* dark..itam itu menawan,wey maner nk cari wana d..


6.perkataan 4 huruf

* dobi..itu jer yg ade stakat ni..haha


7.sesuatu yg anda pakai

* deodorant..hahahaha mmg pakai pon..


8.makanan

*dodol..


9.sesuatu yg boleh djumpai dtandas

* dot..dot..dot.. { tahi kucing} hahaha


10.tempat

*dapur mak aku...hahaha ingat mkn lg


11.alasan bila lewat

* dah lambat bagun,nk wat mcm mner kn!


12.sesuatu yg anda jeritkan

* darlingggg!!!!!! { jerit dr tebing tinggi pakai seluar fit merah} hahahaha jgn imagine


13.tajuk filem

* datukku bukan datukmu..hahaha


14.minuman

* daisy..aik teh dlm kotak


15.kumpulan muzik

* data


16.nama jalan

* datuk taib mahmud


17.jenis kereta

* demax


18.mereka yg bakal dtag

azrif

rollen

kete kuning kesayangan nenek

kerol