RSS Feed

Ini Sepet dan Demam aku...

2

Sunday, June 27, 2010 by Ara Drew

ini time nk tdo..
'wey! no komen yer'

entry kali ni ttg 'sepet' dan 'demam' aku...
apasal aku letak nama sepet dan demam?
citenyer mcm ni...
kucing ni dlahirkn oleh mak dia nama tambi..haha
sbb ape nama tambi,sbb kucing tu wana cmpur2lh..
lps dia branak,dia dpt 2 ekor anak hasil dr phubungan yg kami xtau
kucing maner yg btanggungjawab..haha
yang bes nya dia dpt kembar seiras..warna sama,ekor pun sama pjg tp
kt idung jer xsame sbb sekor ade tahi lalat,sekor lg xde..

yang nama sepet sbb dia masa kcik2 sakit mata..

punyerlh byk taik mata smpai mata pun dh sepet..

aku sakit mata memandang,apatah lg mata dia yg menanggung beban..

lalu djadikan cerita nama dia sepet..

Demam pulak dpt nama sbb dia salu demam..

and ader 1 kes ni,kami letak diorang 2 ekor ni kt dlm sangkar kasi xlari,

aku p jln2 n cume adik saje ade kt umah..

hari hujan punyerlh lebat,dia xingat 2 ekor kucing ni msh kt beranda blkng,

bila kami balik tgk, 2 2 ekor bsh kuyup dah..cian nyer..

sbb tulh yg sekor tu demam n trus dpt nama..

: dua2 ekor dh xde lg..mak diorng dh pun xde lg,cume kiah si nenek kucing msh maintain smpai skrang hehehe









2 comments »

hani said...

comel kucing..kat umah ni ada 3..cici..kontot..putih..

Boyachilles said...

alululululu...tomeinyer.....jom ke blog saya, nak kenalkan awak dgn hero...awak mesti suka kat dia