RSS Feed

Zaman dolu-dolu...

1

Saturday, June 26, 2010 by Ara Drew

hahaha...
pelik tajuk entry ni..
mode main-main
teringat dulu2 time masih budak2...
suke sgt main permainan plek2..
main masak2 gune habuk kayu,buat kueh lh konon..
pastu tangkap ikan kecik2 kt parit,bakar gune dapur mak..
adik yg makan so aku xbtanggungjawab..haha
main khemah2..
abis semua selimut dbuat khemah..
kalah khemah budak pengakap..
pastu beraleh pulak kt kusyen mak kt ruang tamu..
area tu mak bg amaran keras,
NO ENTER..
tggl mak dan abah g dating kt luar,
ala...jln lh mkna nyer..
aku dan adik2 trus merdeka..
balik nnti siaplh kene bantai dgn mak..
kt skolah,main lg..
aku dan kwn2 siap potong kertas kcik2 ntk buat bhn msk2..
budak2 lelaki jd pmbeli..
alo..lo..lo.. so sweet kn..hehe
boring main jual2,tkr main pejabat,xpun main cikgu2..
mcm2 karenah lh..
time tu kerusi skolah rendah aku msh yg jenis memanjang tu..
duduk dpt muat 4 org..
bes wey..
rindu time skolah rendah..
nota kuku: Tahniah kat budak2 yg dpt sambung belajar..study betul2 k..
kpd jiran aku,tahniah ko dpt smbg blja kt IPGM lembah pantai..
sunyilh mak ko nnti..



1 comment »

S H A D E L ™ said...

e'eh ! main khemah2 . sy pn ska main khemah2 dlu . bestt je :)