RSS Feed

Kegilaan Game 'Antu"

0

Wednesday, April 28, 2010 by Ara Drew




Aku,Antu dan Game...eeeeeeeeeee,


Teringat pulak game seram pertama aku main once open time a go,

namanya Resident Evil,dengor name jer dh seram tp bunuh-bunuh zombi jer;

tp jangan cabul korang,game ni mmg seram...

aku main lh dulu [aku ker yang main?],mmg ajak adik utk teman...

Aku selesaikan pembayang dan dia jalankn manusia katon tu...

kalau aku sorang yang main,sampai pintu jer terus tak masuk2..

konon-konon takutlh,ape2 yang ade dalam bilik tu boleh kasi takut...

tp, memang best lh main game seram..


Satu lagi game yang menjadi ke'sewelan' aku pada dunia game ini adalah game Silent Hill..

Game ni banyak kesinambungannya, sebab bila aku muat turun ke hp,

punyalah banyak siri... {wah sampai muat turun kt hp}...

memang sah kau sewel game...kira kipas-susah-mati lh aku ini [die hard fan]


Andai kata lah, aku pandai kawin nanti...

eeeee,blushing pipi aku sebut kawin;

kalau laki aku ade playstation lh, memang aku pilih playstation tu dari dia..hahaha