RSS Feed

Karnival 1 Belia 1 Malaysia

2

Wednesday, February 2, 2011 by Ara Drew

Gong xi Gong xi Gong xi ni,ya Gong xi Gong xi ni. *goyang-goyang kepala*...
Tak lama lagi nak Tahun Baru Cina ma. Tahun ni tahun arnab so entry ni tiada kaitan dengan Bugs Bunny, Playboy or seseorang yang bergigi arnab..tetttt.haha

Esok dah tahun baru kan,so malam ni mesti besar. Wow,part makan besar aku suka.lalalala
Sebenarnya,aku nak war-warkan tentang Program 1 Belia 1 Malaysia ni Parlimen aku, Batang Sadong,Sarawak.

 (Klik untuk tumbesaran Gozilla)

Ni banner yang aku cilok dari temanku Jay. Dia dah merayu-rayu kat aku suruh join program ni nanti tapi aku tak boleh janji sebab kekangan masa kerja yang begitu sengal. Benci aku.

 (Klik untuk tumbesaran Gozilla)

Yang ni, antara artis yang akan datang masa tu. Kalau aku,nak tengok Nani dengan Dayang Nurfaizah je pon.haha memilih pulak nak tengok artis mana. Wah,ade Man Kidal tu, leh belajar main gitar.

Aku dahlah cuti khamis jumaat je,pastu sabtu ahad keje balik. Aku nak bakar ke roboh je tempat keje aku tu? So bolehlah aku pergi program ni. Aku sebagai pengerusi kelab rakan muda pon xleh pergi,huhu :( .

Ok, Silamat Tahun Baru, Gong Xi Fa Choi..<< ertinya saya mau angpau.haha mati aku lepas ni kalau diorang baca aku translate salah.  


2 comments »

Cik Muda Sae said...

awak di tag di sini tau..
http://sipenyapuburuk.blogspot.com/2011/02/25-random-facts-about-me.html

Gayahspears said...

camat thn baru cina nek dara.. gayah nk angpau..huhu