RSS Feed

Rutin hidup aku yang memang komplek giler!

13

Sunday, October 24, 2010 by Ara Drew

Ahad sudah hari ni ek..
Bangun,tidur,makan,tidur,bangun,makan,makan,makan................obesiti melampau.
Tapi sekarang ni masa tidur aku dah 'ngam-ngam' dengan hidup aku sekarang.
Kalau masa sekolah dulu kat asrama lainlah masanya..
diisi dengan pelbagai program dan aktiviti.
Tidak termasuk aktiviti 'luar jangka' lagi..

Ini aku senaraikan rutin hari minggu aku,


Maafkan aku kalau terlalu padat yer laling..hehehe

 


13 comments »

Syukie said...

teruk nye cara hidup mcm ni :P

Ara Drew said...

syukie: hahaha..imaginasi jer..

Khairy said...

mak eh...hampir 24 hours duk laptop....memang takde live ke? hehe

Ara Drew said...

hahaha..sbb dh keje dpn laptop..huhu

touya said...

EH ! Gaya hidup yang sama ngan aku .

Unknown said...

hahahaha.. memang padat!!!

Ara Drew said...

touya: hahaha,same ker?

Ara Drew said...

cik cyida: hehe..padat dan sampai xde masa utk diri sndiri..

zahidah dihaz said...

adoi! jadi pengganti cdak keluang man, batman...hehehehe

Ara Drew said...

zahidah: hahaha..da vacancy ya,trus isik..

Ibu Aqmar said...

wah..padat2..ngeh3, cam takde life jer..huhu

Ara Drew said...

akmafaizal: huhu jgnlah ckp xde life..sedeh tau..hehe

Unknown said...

best kartun tu
penuh 24 jam aktiviti + tidur
hehehe