RSS Feed

Rutin hidup aku yang memang komplek giler!

13

Sunday, October 24, 2010 by Ara Drew

Ahad sudah hari ni ek..
Bangun,tidur,makan,tidur,bangun,makan,makan,makan................obesiti melampau.
Tapi sekarang ni masa tidur aku dah 'ngam-ngam' dengan hidup aku sekarang.
Kalau masa sekolah dulu kat asrama lainlah masanya..
diisi dengan pelbagai program dan aktiviti.
Tidak termasuk aktiviti 'luar jangka' lagi..

Ini aku senaraikan rutin hari minggu aku,


Maafkan aku kalau terlalu padat yer laling..hehehe

 


13 comments »

Syukie said...

teruk nye cara hidup mcm ni :P

DaRa MaNiskU said...

syukie: hahaha..imaginasi jer..

Khairy said...

mak eh...hampir 24 hours duk laptop....memang takde live ke? hehe

DaRa MaNiskU said...

hahaha..sbb dh keje dpn laptop..huhu

touya said...

EH ! Gaya hidup yang sama ngan aku .

Cik Cyida said...

hahahaha.. memang padat!!!

DaRa MaNiskU said...

touya: hahaha,same ker?

DaRa MaNiskU said...

cik cyida: hehe..padat dan sampai xde masa utk diri sndiri..

zahidah dihaz said...

adoi! jadi pengganti cdak keluang man, batman...hehehehe

DaRa MaNiskU said...

zahidah: hahaha..da vacancy ya,trus isik..

akmafaizal said...

wah..padat2..ngeh3, cam takde life jer..huhu

DaRa MaNiskU said...

akmafaizal: huhu jgnlah ckp xde life..sedeh tau..hehe

tehr said...

best kartun tu
penuh 24 jam aktiviti + tidur
hehehe