RSS Feed

Seluar Jean atau seluar JIN?

6

Monday, July 26, 2010 by Ara Drew


Setiap orang mesti ader simpan sehelai seluar jin sorang kn?

bende tu nk kata wajib xjugak,makruh apatah lagi,sunat pon x..hehehe gurau jer..

dh macam kemestian lh mesti ader 1 sluar tu..

adik lelaki aku,dia mmg suke kumpul seluar jean ni,

dari style retro ke masa kini,

dari yg original rupanya dbeli,transform ker seluar senapang...alah,kaki sluar dia kcikkan..

klau aku,masok muat tp nk sampai keatas.......cghdtvmsbshdbdkdbsjsn!!! hahaha xsmpailh jwpnya..

aku ader 1 jer sluar tu,xyah byk2..aku xminat sgt...

point yg aku nk ckp kt cni sebenarnya,

klau seluar tu pernah dbasuh xperlah kn..

tp, klau yg xpnh dbasuh? amacam? dua macam, 3 macam dan macam2 yg korang pk...haha

jean ni xpayah lh selalu sgt dbasuh sbb dia kurang bau sgt tp jgnlh xbasuh trus..

rasa nk tercabut skru tangan nk mbasuhnya...klau pakai mesin basuh xbgs kata mak aku..kata mak aku..hehe

klau adik aku,dh nk roboh pnyangkut blakang pintu sbb byk sgt jean2 yg xbasuh lps dia pakai..

time masok bilik jer,dh macam nk pitam aku dbuatnya...

itu dia tp klau aku suke sgt imagine org yg bkerja kuat2,tmpat yg byk habuklh,klau dia xcuci jean dia tu...

korang nk cium ker x? aku bagi sposen...hahaha

aku imagine jer...


*CEPAT2 CIUM BAU SELUAR,KOT2 ADER BAU HANCING...HAHAHAHA*


6 comments »

Abd Karim MJ said...

salam.. sis.. saya memang tak pakai jens ... dari kecik sampai sekarang.. kurang selesa lah... lebih suka pakai slack...nampak mcm kemas .... Layanzzz ajer

sweetsal said...

nenek, kita pn sama jugak tak pakai jean, memang teringin nk pakai tp bila nak beli ja sume tak muat..hehe

peaNut said...

bena kata ktk ya..mun xda jean nang x sah la...tp,,semenjak fesyen legging kua tok..jarang dh kmk k jean..hihi

Ibnu Jamaluddin said...

Saya bersependapat dengan Abd Karim MJ, (maaf ye, ini pandangan individu), sememangnya saya kurang menggemari seluar jeans, saya lebih suka pakai seluar slack kerana ia lebih mudah dipakai dan mudah dicuci... ^_^

Apapun, kelebihan jeans ini sesuai untuk lapangan kerja luar dan lasak kerana ketahanannya. Macam saya tengoklah nanti, kalau keadaan memaksa, saya juga terpaksa memakainya. ^_^

DaRa MaNiskU said...

samelh..masing2 ader kgmaran masing2.. dara xminat sgt dgn jean ni..lbh suke pakai sluar slack jer..sng nk bjalan n buat keje..xrimas sbb sndat..nk ejas dkt perut time mkn pon sng..kihkihkih

Zaim WM said...

Teringat pulak dekat Kilang Jin.... Eh silap. Kilang Jeans dekat Kampar dan Batu Tiga nun. Pak sedara saya pernah kerja dekat Jeans Bandar Baru Kampar.

Bukan Senator Jins Shamsuddin yerk. :-P Kikikih.... ;-)