RSS Feed

Rugi dah makan buang balik

5

Tuesday, July 20, 2010 by Ara Drew



Alhamdulillah...kenyang nyo den..

lepas mkn nk sambung tdo balik,eh! perut mmulas2 plak..

belum lamer lps mkn dh nk g melabur saham pulak..

sayanglah yg dh dmkn tdi...

pernah korang hadapi situasi macam ni?

ade jugak yg xdpt sarapan awal pg sbb takut masuk jamban xsudah2...

ni entry bukan nk kasi kuning itu otak daa tp nk kongsi 2 saje..

org tua2 mmg slalu ckp, 'adoh! rugilah lps mkn buang trus'

xkanlh lps mkn burger,klua sbjik burger kt jamban..hahaha

xmasok akal langsung...

makanan dcerna sekurang2nya selama 3jam..

yg dbuang lps kta makan tu iyalah yg smalam punya..

apa pasal nk simpan lg kn..tarak guna,bikin sepah dlm organ jer..hahaha

ader jugak org tua2 ckp,klau nk tberak lps mkn...cepat pukul kepala guna kuali,xpon periuk ke,senduk ke...

wey! xpasal hilang ingatan pukul dgn kuali...

xpasal2 jadi kera pukul dengan senduk...hahaha pengaruh dongeng kanak2...


5 comments »

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

rugi-rugi..

tak de trafik laik tu..tu yang terus jer kuar..


xoxoxo...

DaRa MaNiskU said...

hahaha,mase ujian jpj failed,sbb tu xtgk trafik lite lg..hahaha

amira said...

kalau sembelit lagi pening kepala..
baik buang aje..

chibiehazs said...

tak pe buang yang semalam.. so banyak space la tuk sumbat yang baru..hehehe

dc said...

aduhh..klu melabuh saham tu reti nye dah byk sgt simpnn so kne la kluar kan zakat:p=P