RSS Feed

Cari jodoh tengok jari kaki jer!

7

Thursday, July 22, 2010 by Ara Drew


ewwwww~~~~
kaki ade kotor2...ko out dr senarai aku..muke jer hensem tp kuku kaki mngalahkan org yg pegi sawah...xcuci pon..
haaa! yg ni bagus,walaupun muke xhensem maner tp janji kuku kaki bersih..

bukan nk kutuk org atau sindir sape2 yg keje sawah tp ini adalah salah 1 pengalaman
dari hidup aku tentang cari jodoh ni...
H { bukan nama sbnr,sbb nama sbnrnya S} hahaha adekah mcm ni...
dia dulu byk kenal dgn lelaki2 sbg kawan,
dlm mase tu smpt jugak tgk2 klau2 ade yg mnyangkut sbg jodoh dia,tp...
ade syarat..dia ajer lh yg tau n tmasuk aku..korang maner tau..
KUKU KAKI...tu jer yg dia aim..
klau kuku kaki b'keladak,byk daki, ade "stone cold" plak kt ctu,
dia trus out...
bukan aper,dia amat pntgkan kbersihan..
dr situ dia boleh tgk sape yg pmbersih dan sape yg pngotor...
ragam masing2 kn..kiter xleh nk buat aper..hehe

HAAH! aper lg,p tgk klau2 kt kaki korang skarang..kot2 ader tahi cicak lekat kt ctu..hahaha


7 comments »

sfatimahzj said...

stju!!
pernah tgok orang ensem,tapiiii..
kuku kaki...xsgup den nk tgok..huhu

Lagenda said...

err...klu suci bersih je plak? x ke cam 'sesuatu' plak?? Auwww..mak x koser nyah!!

@juera said...

mak aii bsihnya kuku kaki tgn i..keh3..tp bab kuku i jaga sgt..most very important la..kuku i klu pjg skit je BF dh mrh..kih3

DaRa MaNiskU said...

hahaha..mak mak..
tu dh lain cter mak..xkose den nkmikir nyer nyah...hahaha

krole said...

hahahah...nice en3 nek...

el said...

kalo tgk ibu jari ngan batang idung plak nek tau ape maksudnye kahhhhhhhhhhhhhhhh

budak kampus said...

kuku kaki tgan saya sentiasa bersih dan pendek..huhu