RSS Feed

Aku terpaksa makan dia! Maafkan aku....

2

Thursday, July 22, 2010 by Ara Drew


DIA...
BAGAI SEORANG PAHLAWAN
MENJADI PEMBELA PD YG TIADA UPAYA
DGN KETANGKASAN LANGKAH PERGERAKANNYA
MENEWASKAN MUSUH
YG MMBUAT ANGKARA
DIALAH SATRIA..
BIARPUN DMANA JUA DIA DTG MMBERI BANTUAN
DEMI UTK AMAN SEJAHTERA
KELUANGMAN...KELUANGMAN..KELUANGMAN


rase macam ayam ckit2 tp xleh lwn kelazatan ayam...
cerita ni dh lmer,saje aku bukak kisah lamer2...KLMJ katakan..haha
nak tau x aku makan aper?
aku mkn BATMAN...
haah???? BATMAN....
bior betik....{terekot2 dgn budak2lh ni..}
ar'r..aku mkn kelawar...
korang jgn takut..aku ni bukan nyer dh kebulur sgt xde mknan lain nk mkn sampaikan
kelawar pon nk dmkn...
kerana taatkan keluarga dan mengikut nasihat,aku mncuba..
bukan utk suka2 tp utk berubat..
sakit ape tokwi,sakit asma/lelah/sempot/ ape2 jerlah yg sewaktu dgnnya...
nasib baik mak aku buat goreng...ala2 ayam kfc jer aku nampak..hahaha
klau dia buat masak kicap,tu aku dh mual..smggu aku xmkn ayam msk kicap dan sewaktu dgnnya dsebabkan bende tu..
aku mkn ckit jer tp bile aku tgk adik bongsu aku yg umor 4 taun mase tu,
dia ckp aper, 'bah..shedaaap!! ase ayam" eeeeee~~
aku xleh nk ulang kali kedua bende tu..
ade jugak yg ckp mkn telor buaya boleh kurangkn jugak...
alhamdulillah blm cube lg telor tu sbb mahal nk mampos rega sbijik..rm10..


2 comments »

amira said...

sakit mende kena mkn kelawar??

DaRa MaNiskU said...

sakit asma lh dek..biasalh petua org2 tua..ekot jerlh..