RSS Feed

Hari Berebut 1 Bola Kian Tiba

2

Sunday, June 6, 2010 by Ara Drew


1 bola berebut 22 orang dalam satu padang...hahaha

itulah statement yg bekas cikgu skolah rendah kasi tau kt aku satu ketika dulu..

dia memang xminat tgk org berebut bola ni,

macam orang xbetol pun ada kn...

kalau ye pun nanti kasi sorang 1 bola,xyah berebut2..


adoi...

kalau dh macam tu, bukan lagi permainan namanya cik kak oii..

hehe..betul jugak..

dari itulah adanya bola sepak ni...

1 bola drebut semata2 utk djaringkan...

kerjasama jugak dtitik beratkn dlm permainan ini,

wonderpets kata ' what gonna work?' 'team work'...

kalau main syok sendiri,baik xpyah main kn...


erm..time game berebut bola nanti,aku sokong Perancis..

sebab apa?

sebab dalam tu ada Thienry Henry...

walaupun dia xdsenarai dlm kesebelasan utama tp dia hanya duduk kt bangku simpanan jer..

biorlh dia jd simpanan yg bermakna yop...


Ape2pun, Malaysia tetap dihati...

xmasuk World Cup pun xape janji pengadil ade...

huhuhu steadylh Shubkidin...make our proud of you...



2 comments »

Umie gg rabbit said...

KarteLo HeLo..
Wonderpets..
Ape yang penting,kerjasama :)..
Nek,buat pop-up window ye,kotak comment nie..
Baru senang cucu nek ni nak comment :)

DaRa MaNiskU said...

kartelo hello..
cmmaner nk buat pop-up window tu cu??
xterpk plak nenek...(: