RSS Feed

Aku yang terkejut

3

Friday, June 18, 2010 by Ara Drew

MySpace MasyaAllah, lama nya xjenguk blog dan buat entry baru....

mesti ramai yang rindu "Nenek Kebayan" kn???

MySpace HAHAHAHAHA burok betul nenek tu gelak.. tu bkn sy k.. sy cucu dia mrangkap PA/assistant/kuli king/ dan bkn sewaktu dgn sardin king cup....huhu


MySpace  aku terkejut arnab sangat2 bila bukak satu blog teman sorang ni..bukan aper? 1001% ckit lg nk same dgn blog aku..susun atur dan letak cuma entry jer xde kaitan dgn yg hidup dan yg sudah "gol"...





MySpace  kalau 'nenek kebayan' tau,msti dia sedih...

maner xnya,hak dia sebagai penyiar xblesen senang2 d'copy n paste org..



MySpace  aku akui pernah copy paste link tp xlah sampai nk tiru cara/blog org...

maafkan teman k...hehehe


MySpace sebagai seorang yg pemaaf,aku maafkn ajer teman itu... mngkin ader hikmah kt aku nnti kn?

poster


3 comments »

MizShuai said...

macam bestlah!
btw, thanx for the info!

http://awektocang.blogspot.com

Ara Drew said...

ur welcome awek tocang..
hehe ^^

fndrocka said...

poster filem inception ni memag surperb!

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes