RSS Feed

Karung duitku.....

0

Thursday, May 27, 2010 by Ara Drew




 Ohooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bila urat tangan ini bertemu urat tangan ini,

alamatnya nk bli beg duit barulh nampaknya....


Beg duit aku skang ni dh koyak kt tepi2 nya,kesian aku tgk...

nak beli baru tp msh bkira2 nk bli brg lain dulu,erm... 

peduli ape org mngata aku, kau ni manyak kelukut la amoi...

cakap jer korang jeles sbb beg duit aku ni dh xdpt dtutup sbb byk sgt duit kt dlm tu kn..

hahaha... duit jutaria banyak ler...

Aritu adelah big sale penghabisan stok kt satu kedai ni,berpusu2 org pg saner nk bli brg sbb murah..yang plg byk djual adalah kasut..aku xminat sgt kasut2 ni,lbh selesa pakai selipar jepon masok jamban klau nk jalan...

weyyyy,ko nk mampus jln pakai selipar tu?

boleh kebas telinga aku dgr mak ceramah hari minggu dia tgk aku simple jer jln2 pakai selipar..

aku bukan mcm pompuan lain,pakai heel tggi 2 3 inci. 

Meleset sama sekali sangkaan korang,aku ni biase jer n sbb tu kot xde yg bkenan kt aku skang ni..huhu promote jap..

berbalik pada kisah beg duit tadi,

dalam kesesakan orang ramai memilih beg duit berjenama yang telah dkurangkan harga nya,

kerja aku asyik gelak jer,bkn nya nk memilih mak aku marah lagi...

bukan aper,beg2 kt situ kbanyakkannya,style ala2 dulu2...siap ader diamond lg kt butang..

hujung2nya aku beli utk mak jer,sdgkn yang nk mmbelinya aku sbnrnya tp xde yg berkenan dhati..

sebenarnya aku agak segan nk shopping2 ni...

nk memilih brg tu lh sbb nya aku segan sgt..hehehehe

brg2 aku kbanyakkannya mak aku yg bli,tu dulu2 lh..

aku ckp jer nk bli aper kt umah n dia yg pg trun bli dgn abah...


itulah slh 1 pe'el aku yang aku xdpt ubah hgga sekarang...