RSS Feed

Doublechin lagi..

0

Tuesday, April 27, 2010 by Ara Drew

Doublechin [ bkn nama sbnr]

start dari kematangan diriku bgelar gadis,

aku sudah nampak tanda-tanda benda alah ni nk interframe jugak dalam hidup aku,

bukan niat aku untuk menidakkan ciptaan ilahi tp ini boleh menampakkan aku kurang menitik beratkn penjagaan diri.

Bende ni mmg buat aku bengang setiap mase n kalau aku dtakdirkan mempunyai 'superpower' ala-ala superwomen,

memang aku dh kerat bende ni,

xmacho lh superhero ade DC kn...

tapi;

apakan daya hamba ini hanyalah insan biasa ngak bisa ada superpower..

power root boleh..hihi

Bebalik ke cite Dc ni..alahai nak jugak pakai singkatan..haahha

mak aku cakap, mak cakaplh "xpayah nk buang dagu blipat ya ndah,bukan kacak pun mun k tudung muka kurus"....

Adohhh,bagai dhempas batu cincin kepalaku bila mndengar statement yang begitu keras dari ibuku itu...

tapi dlm diam aku nekad mencari produk kecantikan bagi mengurangkn ktebalan daguku ini..

tp,bila mlihatkn ketebalan nya yang makin berlipat kali ganda,

aku mula rasa takut..persoalan dbenak fikiran kurang sedar aku ini mula meliar macam2 fantasi yang kurang enak ddgr aku sendiri... 

andai dapat ku masuk relung masa 10 tahun yang lepas,akanku kurangkn tido ptg...haaaiiii..

Pokok pangkal nya,mmg kau yang bersalah...tidur petang,aku benci padamu...