RSS Feed

Jodoh orang lain yang kita pinjam

11

Saturday, July 28, 2012 by Ara Drew

Assalammualaikum/ Selamat sejahtera,





Dulu kita pernah bersama,
bersama dalam erti bercinta.


Dulu kita pernah berjanji,
berjanji dalam erti "dah kawen nanti, moga sehidup semati".


Dulu kita tak berenggang,
dah macam belangkas,
aku ke timur, kau ke timur,
aku ke barat, kau ke barat,
aku ke gaung, kau start meraung.


Wasehh, sweetnya kita.
Macam sweet corn soup.
Macam gula-gula kapas.
Macam biskut Famous Amos.


Itu semua dulu.
Itu semua berlaku sebelum aku tahu yang kau sebenarnya hanya jodoh orang lain yang aku pinjam seketika cuma.




11 comments »

piko pink said...

sekarang dh jumpe belom jodoh kamu??...salam ramadhan

Reenzky said...

Ouhh! Sedihnya... Mengingat, mengimbas kembali....rupa-rupanya dia bukan jodoh kita :(

Anonymous said...

sabo jela... :(

gigiAriEma said...

Maybe ade yg lebih3 baik lg dri dia untuk kamu. ;)

Spek Pink said...

wah...nicee~~..
sy pn pnah gak pinjam jodoh org lain dulu. tp...dah nama pun pinjam.. bagi balik dgn rela hati la kan. sape suh pinjam. ;)

hazanis said...

JODOH , hanya ALLAH yang tahu..kita hanya mampu merancang..:(

Ara Drew said...

Terima kasih kerana membaca :)

kejoralove said...

salam aidilfitri..

waduhh...pernah gak mengalai situasi cegitu..
x lah berapa sedih..sebb baru nak berputik...
tup2 beliau adalah jodoh adik sy..huhuhu

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

mohd rehan said...

assalammualaikum duyung...
Jika kita mencintai manusia lebih daripada Allah, niscaya hati kita akan hancur dan putus asa jika ditinggalkan. Jika kita mencintai Allah di atas segalanya, niscaya kita akan selalu tegar dan tabah karena kita yakin bahwa Allah itu Maha Hidup dan Abadi serta selalu bersama hamba yang Sholeh solehah..Jika kita gagal, jangan putus asa dan minder.  Kita harus sabar dan tetap berusaha mendapatkan yang lebih baik lagi. Yakinlah ada yang lebih baik yang sedang dipersiapkan Allah untuk kita...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/