RSS Feed

perkataan ibubapa d'dekatkan @ jarak?

16

Monday, August 2, 2010 by Ara Drew


aku yg slalu biol...
bila time nk tulis karangan,msti ada soalan ni klua dr mulut kami sbg pelajar...
sampai sekarang aku xleh nk ingat bnde tu tp aku rase xddekatkan kot..
sbb hanya 15 perkataan yg ddekatkan dlm bahasa melayu...
ibu bapa xtermasuk..aku rasalh,tp kalu aku slh tlg betulkan...

yang buat kami xtahan ni,
ader ker ptut time aku blaja dulu saper ker yg jwp,
cikgu ker pelajar,
dia jawap...
jeng2...

'ibubapa klau mlm dia dekat tp bila siang dia jarak' hahahahaha

aku xmasok campor k...just for laugh...


16 comments »

Unknown said...

haha! part last tu mmg sengal! xp

bout ibubapa tu, tah loh. rsenye cm slama ni aku tgk cm dekat. tp BM aku bkn A pon dlu, so jgn dgr ckp aku. xD

Mr. Asada said...

ibu bapa dijarakkan.. ngeeee =)

tapi dalam berumahtangga, ibu bapa memang patut rapat. lebih2 lagi malam jumaat =P

Anonymous said...

jarak.. isk. ape asada mrepek sini..ki3

Ara Drew said...

lindonat: hahaha dgr boleh pcaya x...

asada: ceh..nang aim mlm jumaat juak..

macy: hahahahaha...

Anonymous said...

hahha..ngek yg last tu..hahaa

ibu bapa jarak ye..

Ara Drew said...

hahaha,yg lst acah jer..thank u..missumissme..eh,slh plk..

Wanie Azeera said...

hahaha.. baru dgn skemanya nak jawab, kena dekatkan.

Ara Drew said...

nenek yg dh blur..yg maner betol ni???

puteri azny said...

seyez lawak! :)

nich said...

hahhaahaha nenek !! saya harap nenek puas hati.. hahahaha

nenek !!!! ape nenek mengarut neyh? dekat2 jauh2 neyh..
hahahaha wat2 tak paham.. kehkehkeh

unGu said...

erm... exam nk dekat... moh le kite stadi deh?

oya said...

lawak giler...hehe..

Ara Drew said...

selingan semata2..ringan2 kn minda...hehehe

ن said...

ibu bapa jarak kot..tp kira 1 perkataan..kot2 je..hehe..asada wat kelakar la..ngeee..^_^

Mr. Asada said...

jarak okeh.. jarak.. sila jangan konfius..

macy : ini bukan merepek. lalala~ tapi biasa macam tu la..

klu pengantin baru lagi la.. malam jumaat sunat, malam2 lain wajib. erkk!

Ara Drew said...

hehehe,ok jarak..

nanag da mlm wajib ngn mlm sunat ndah..