RSS Feed

Contest muka paling hodoh...

0

Friday, August 20, 2010 by Ara Drew









 Hallu hallu hallu...
Salam jumaat...
jalan punya jalan punya jalan tdi,
pergi kt satu rakan blogger ni,
aku tgk ader satu kontest...
CONTEST MUKA PALING HODOH ....


Aku teringat dalam simpanan aku ader 1 gambar yg ala2 hodoh {tp sweetlh} n seram2 ju-on jer aku tgk...
so,aku dengan bbesar hati nk join contest ni...
gambar kt atas ni d'ambil sewaktu tgh tggu feri nk balik kampung pada pagi 1 syawal..
tgh aku snap gmbar tu,adik lelaki aku yg nmpak idong sblah jer tu interframe jugak...
tp tidak dduga..masuk jugak gmbr yg xsepatutnya sekali dlm tu..
korang nmpk yg sorng lgi kt blakang tu???
muka ala2 seram citer ju-on aku tgk..hahaha
ader citer dsebalik muke tu tp xleh ckplh..cukup jer aku kasi interframe gmbar dia kt cni..hahahahaha

so,aku nk tag saper ek?
missbean
wunny