RSS Feed

Cinta tak pernah pon pakai spek!

7

Thursday, August 5, 2010 by Ara Drew

  

so sweet this video!!
itu jer aku leh ckp..bravo kpd Allahyarham Yasmin Ahmad..
dah nk merdeka ni,mulelh tangan gatal2 nk tgk video mcm2 psl kmerdekaan kn..
Tan hong meng..budak kt atas tu name nya Tan hong meng..
dia suke kt sorang budak melayu ni.n dia budak cina lh... 
biler tgk video ni,bukan main2 suke jer..
ader mesej tersirat dr yg tersurat..
cinta xknl bangsa,agama, dan warna kulit..
 Race doesn't matter when we are young so why does it matter when we are older?
inilah yg Y.A nk jelaskan dlm iklan ni..
biler ingat zmn budak2 dulu,maner ader erti segan..
main belasah jer nk kwn ngn sape..
tp
skang ni..
mula mmilih,xnak yg ni..nak yg itu..
malu kot..atau????

p/s: kawan2 adalah segala2 nya...luv them so much and YOU..yg tgh bace tu..syg awk jugak..
{ tgh mkn time tulis entry ni} hahaha mkn lg.. 
 


7 comments »

sujairi said...

betul2.. ada gak manusia yg pilih buli bila dah besar.. antara ego, malu ataupun tak pandai berteman...

p/s syukur aku masih ada kawan india n cina smpai skang ni...

DaRa MaNiskU said...

alhamdulilah..syukur dara jugak msh ada kwn2 lain2 bngsa..

ASaDa RyutaRo said...

hahahahaha... kelakar seyh..

who's ur boyfren?

"tan hong ming"

ternganga mulut tan hong ming dengar.. hihi =P

Pearl Bracelets said...

A'ah. Memang tak pernah pakai spek pun. Jodoh tu ditangan tuhan.

amira said...

cinta rabun? tidak sama sekali..mungkin buta terus.. hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

hehe, cu pown ske ikelan ni nekkk... AlFatihah tuk arwah ... Amennn

paan sabri said...

iklan nih mmg best.. haha.. dorang berlakon ke, spontan ek budak2 tu? macam spontan je..