RSS Feed

Aku memang xnak jd artis!!!

12

Wednesday, August 18, 2010 by Ara Drew



Sorang mamat ni,tiba2 appear kt ruangan chat aku...
salam xde,salam sejahtera pon lg lh tidak...
"wah,mcm dj da..hang punya nme beb.....

tp syg muke x mcm artis...."


Aper ko ingat aku ni teringin nk jadi artis ker?
ataupon ko nk umpan aku mcm2..
YA ALLAH!!! apasal aku leh marah2 sgt ni...
mmg sah xlamer lg cuti pasni..kawan baik dh nk dtg..uhuk2.. 

Ko mmg menaikkan amarah aku mlm ni..mereng ke aper..mls aku nk mlyn ko tu.. 


 


12 comments »

Adam said...

sabar.

banyakkan sabar bulan puasa ni. hehehe

amira said...

rileks ok..

ayin~weeweet said...

orang jeles dia mmg macam tu,sabo yolah

DaRa MaNiskU said...

jarang nk marah2 tp marah sejap jer..
muka sudah manyak sinyum...

a_ad said...

o nek...cobo bak sabar, tarit nafas dalam-dalam pasya hembus kuat-kuat...


waktu nak tarit nafas ya pastikan xda orang kentut k...

renung-renungkan dan selamat beramal :D

DaRa MaNiskU said...

haha,sempot benar glak narit napas dlm2..
dh sbr pun... mun bbau,kentut drikpun lh ya.haha

a_ad said...

ya kentut tanpa di sedari lah ya...hahahha


bena lak mkn caluk lah ya :D

wanie said...

aishhh...sape la yg jari nye nk kena potong taip ayt mcm tu? ish3..

chibieteddy said...

sabarlah ye cik dara..ni msti kes bendere jepun nk mai ekh??xpe chibie paham..

ZACK ENTRY said...

abaikan sudah..=)



latest entry Ekspedisi Jelajah Gua - Episod 3 (Gua Ular)

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. pms ka pok?

mbak ilek2.. nya guro jak ya.. hahaha..

gik tgh miker, pa 'kwn baik' ya.. hurmm..

apa-apa pun.. wlu x macam artis, tapi dah macam model busana muslimah.. hihi =P

DaRa MaNiskU said...

wanie: klau dkt dh kne potong..haha

chibietedy: hehe,blom lg..tp dh nk dekat2..

zack: mmg d'abaikan..

asada: haha,blom gik lh..kwn bait ya lh kwn mek org ompuan..nang setia jk tiap2 bln.huhu