RSS Feed

Bunyi mcm BAGI tp SEBENARNYA......

6

Wednesday, July 7, 2010 by Ara Drew



Assalammualaikum,slmt sejahtera.. a..ahaaaaa! dh hari rabu yer..

aku terpikir maner pg otak aku yg geliga slma ni?

mngkin dh lama xklua dr kotak kasut bwh katil kot,msti dh bsawang2 skrang ni..

xpe,aku buat entry baru pasni...

Korang pnh xmintak ape2 kt org tp ade maksud dsebaliknya?

korang jgn ingat stp ptanyaan yg dlemparkan & jwpn yg dberikan bmkna 1 kerelaan..

sebenarnya korang kene kaji stp bunyi jwpn tu agar korang xkecik hati nnti..dhlh ati dh kecik,

nk dgr pon dh buat ilang hati nk mintak...

antara cthnya: 


- mintak air teh yg ko buat tu ckit!

jwpn: " minumlh tp cawan aku tu dh 2 hari xbasuh,erk xper ke?"

- "jah,mintak ckit daun pandan tu!"

jwpn: " buleh2,anak sedara aku pon tlepon smlm suruh bwk ckit sbb dia nk buat bunga rampai"

- " boleh aku tgk henpon terbaru ko tu?"

jwpn: "tgklh,tp pegang baik2 tau..takut jtuh nnti."

- "awak,abang nk mintak kawin lg satu"

jwpn: "kawinlh bang..tp sblm tu semua harta abang wasiatkan kpd sy k"

- "pak aji,boleh kitorang ambik beras,hutang dulu k"

jwpn: "boleh,janji korang xlupe byr. Kang kt padang Mahsyar pyh korang nk cari aku nnti."


Alahai,payah bbenor berurusan dgn org mcm ni...mcm2 ragam!


6 comments »

Cik Bucken said...

ngahahah! ha'ah la..cam x ikhlas je nak bg kan..tp aku pon penah wat camni.part yg gelas x bsuh tu. wahaha~

DaRa MaNiskU said...

hahaha..so mmg betullh gelas 2hr xbasuh pakai balik? hahahahahaahhahahaha

Hamzah Ian said...

gile la gelas tak basuh.. hahaha

Cik Yuki said...

hahaha terbekk..
gelas ta basuh kot..
mmg hebat r..
hehee

Cik Yuki said...

hahaha terbekk..
gelas ta basuh kot..
mmg hebat r..
hehee

DaRa MaNiskU said...

haha..gila wey..
korang jgn bygkn bau basi tu..