RSS Feed

Dia

0

Friday, June 25, 2010 by Ara Drew

Hidup aku dselubungi misteri...
org ni mmg slalu sgt hadir tiap masa dlm hari2 ku..

'selamat pagi keindahan' 'good morning sunshine'
'good night bulan mengambang' ehhh...aku jd serigala jadian baru tau nnti..

bait2 msj yg dia anta..tiap2 hari..
tp...aku xtau dia sape dan xpnh tgk muke pon...

awal2 dulu dia anta msj aku hentam kaw2 dia ni,
pakai msj mcm pompuan.. aku tembak terus pakai bazoka..

dia dpt no aku dr sepupu dia n merangkap kwn baik aku kt hostel dulu,
tp mude 2taun dr aku lh...

mcm2 cara aku nk tau mamat ni sape tp dia dh komplot dgn org2 yg bkemungkinan aku nk tnye,
rahsia2lh pulak...

tiap kali dia anta msj,aku kn hentam ckup2 tp dia ttp jer cool aku tgk..
tp aku tau dia dekat jer dgn aku...
cuma aku xtau dia sape...
dia kacau tp xmnjengkelknlh...