RSS Feed

senaman baru

0

Saturday, May 15, 2010 by Ara Drew

Hari ni,hari sabtu plg bes aku,

nak tahu kenapa?

sebab arini aku boleh buat senaman sambil release tension..

macam kopi 2 dalam 1 jer kan..


Hari buat aktiviti cat bilik mak abah dan bilik air,

sebab tu aku cakap boleh buat senaman.

Skru dekat tangan aku ni dah dekat nak tercabut arini..

mane tak nyer,bilik punya lah tinggi,aku ni "paling" tinggi dalam keluarga pun leh dapat keje ni..

Ketiak mau bisul kalau hari2 buat keje mngecat ni..

aku cat setengah jer dan yang selebihnya part tinggi2 orang lain pulak yg take over...haha

Buat keje ni leh release tension gak,

suka-suki jer nak coreng kat dinding tu tp aleh2,aku pulak yang kene marah dgn abah...

Bile time makan,tu yang plg best..

lauk, sup telur+ikan masin+sambal belacan+buah asam mangga= perghhh,meleleh...


[ senaman takde makna sbb makan tambah nasi 2x...huhu  n__n ]